פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על הטעיה ומידע לקוי מצד בזק עסקי b144 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2013 פנתה אל בעלי דרך הטלפון נציגת מכירות של "בזק עיסקי" ועניינה אותו במוצר פרסומי שלהם בשירות b144 . בעלי לא חתם על שום מסמך וגם אותה נציגה לא טרחה לשלוח לו מיידית במייל או בפקס מסמך כדי שיעיין בנחת ובריכוז בכל פירטי העיסקה ומשמעויותיה ויאשר לה סופית.
בעלי גילה עניין במוצר הנ"ל ש"אמור היה להגדיל הכנסותיו". הואיל שנוכחנו כעבור כשלושה חודשים שמוצר זה לא הוכיח עצמו כיעיל ולא קידם אותו כלל ועיקר מבחינת הגדלת כמות הלקוחות וההכנסות, הודעתי לבזק עיסקי בסוף חודש אוקטובר 2013 שאנו מעוניינים להפסיק את השימוש במוצר הזה מיידית, כיוון שאין לנו כל רצון להשחית כספינו לריק. תשובת הנציג בבזק עיסקי ממש הדהימה אותנו כשנאמר לנו שעלינו לשלם קנס יציאה בסכום של כ- 860 ₪ בתוספת מע"מ כי יש כאן התחייבות לשנה !! זו הפעם הראשונה שבעלי שמע זאת . ז"א שלא די בכך שעלות החיובים שלנו בבזק עלתה ותפחה מסכום של 350 ₪ לחודשיים לבדיוק כפול !– 700 ₪ ושהפירסום לא היה יעיל כלל, עלינו גם לשלם קנס של כ- 1,000 ₪ ??!
אדגיש שאותה נציגה טלפונית כלל לא אמרה לו שאם ירצה להפסיק , יצטרך לשלם קנס שכזה. בעלי גם לא חתום על מסמך שמחייב אותו, ואם היתה אומרת לו שיש קנס יציאה, הוא לא היה מוכן לכל הפירסום הזה.
אותה נציגה גם לא טרחה לשלוח לנו את פירוט העיסקה לא במייל ולא בדואר כך שלא יכולנו לראות זאת באופן מיידי. עלי להבהיר שלא קיבלנו כל מידע כתוב ומפורט לגבי עיסקה זו ותנאיה לא מיד בפקס וגם לא מספר חודשים אחרי כן. את הדף עם הפירוט המלא קיבלתי רק בדצמבר 2013 עם התאריך של תחילת עיסקת הפירסום ב- 18.7.13 , לאחר שדרשתי בתוקף שישלחו לי בפקס כדי שאבין ואלמד על מה אני הולכת להתלונן.
עלי להדגיש שלאחר שהבנו שקיבלנו מידע חסר מבזק והיתה כאן הטעיה מבחינתנו, בחודש אוקטובר אמרתי בטלפון לנציגים שאין בכוונתנו לשלם את הקנס המגוחך הזה ודרשתי להקשיב להקלטת השיחה הראשונית של הנציגה עם בעלי. נציגה אחת אמרה לי שחיפשו משך כמה ימים ולא נמצאה הקלטה כזו ולאחר מספר ימים נציג אחר אמר לי שיש הקלטה כזו עם הנציגה, אך הם אינם חייבים להשמיע לנו אותה..
כלומר, יושבת לה שם פקידה ומוכרת לאנשים מוצר פרסומי שמחייבת אותו לשנה ואינה יודעת עם מי היא מדברת ומי זה האדם היושב בצד השני, והיא מוכנה גם להסתיר מידע חשוב (כמו אם אנו מבטלים ההתקשרות אזי נצטרך לשלם דמי ביטול של כ- 1000 ש"ח) והכל כדי למכור ולשווק מוצר לא יעיל דרך הטלפון (?!) . וכך נח לו המסמך הנ"ל, שמפרט את פירטי העיסקה, באיזו תיקיה של איזו פקידת בזק, שאינה טורחת לשלוח ליעדה, כי לא משתלם לה שהלקוח יקרא את השורות הקטנות.. ורק לאחר שמרימים קול, מישהו שם טורח לשלוח בפקס ובאיחור רב.
זוהי שערוריה שבזק על מנת להרויח כספים משיווק מוצרים פרסומיים, מטעים לקוחות תמימים, לא מספקים מידע מלא, וגרוע מכך אף מסתירים מידע חשוב ומשמעותי, ונוסף על כל זאת, לא טורחים לשלוח מיידית בפקס או במייל או בדואר את פרטי העיסקה. קראתי כאן במדור התלונות על בזק שרבים מתלוננים בנושא זה וכן לאחרונה יצאה פסיקה מבית המשפט בירושלים על מקרה דומה . השופט טען שהסכם בטלפון שבו לא נאמר ללקוח שיש לשלם קנס יציאה מעיסקה, גם אם יש התחייבות לשנה, אין הדבר מחייב את הלקוח ולכן אינו צריך לשלם זאת. הואיל והחלטנו לא לשלם את הסכום הנ"ל, בזק ניתקה לנו את הקו לפני כשבוע !!
אנו מבקשים לחבר לנו מחדש את קו הטלפון בדחיפות ולבטל לנו את דמי קנס היציאה השערוריתיים הללו. כתוצאה מכל העוול הזה נגרם לנו נזק כספי גדול עקב הדיל הכושל הזה, בזבוז זמן יקר ועוגמת נפש רבה.
אנו מבקשים שיבטלו את החיוב הזה של 1000 ש"ח דמי ביטול ויחברו לנו את הקו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה