פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעקבות בעיה התנהלותית שלכם (חברת בזק) חייבו אותי שלא לצורך נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
וגרמו לי עוגמת נפש עקב אי התייחסות לזמן המושקע מצידי לטיפול בבעיות התנהלות אלו

בחודשים האחרונים שיניתי את מספר כרטיס האשראי שברשותי, מאחר ונוכחתי לדעת כי הזמן שלוקח לחברת האשראי לעדכן את החברות המחייבות אותי בהוראות הקבע יהיה כ 90 יום החלטתי ליצור קשר ישירות ומיידית עם כל אחד מהחברות (ביניהן חברת בזק)

לאחר ששוחחתי עם אחת הנציגות ועדכנתי את פרטי כרטיס האשראי החדש בושר לי כי הכל עומד על מקומו בשלום.

בערך כחודש מאוחר יותר נוכחתי כי קיים חוב בקו הטלפון וכי כרטיס האשראי לא עודכן כראוי, שירות קו האינטרנט עבורו אני משלם נותק. התקשרתי למוקד 199 כדי לבדוק את הנושא ולפי הבנתי כרטיס האשראי החדש עודכן בהוראת הקבע ודילג על החשבונית הקרובה מה שיצר חוב בחשבון בזק עבורו אני משלם, ביקשתי לתקן את החיוב כך שקו האינטרנט שברשותי יחזור לתפעל וכדי שהחיוב יהיה תקין, הנציגה שטיפלה בנושא זה (שימו לב כי זוהי השיחה השנייה בעוד הראשונה הייתה העדכון הראשון של כרטיס האשראי החדש) הינה ליאת אביטל.

היום 26.1.14 בדקתי את חשבון בזק שברשותי ונוכחתי לדעת כי חויבתי שלא לצורך עבור איחור בתשלום חוב וחיוב נוסף עבור חיבור קו האינטרנט לאחר ניתוקו, התקשרתי למוקד 199 כדי לברר נושא זה ולקבל החזר כספי עבור החיובים שנוצרו עקב הטיפול הקלוקל של הנציגים אשר נתנו לי שירות. בנוסף לבקשתי לביטול החיובים שנוצרו עקב הטיפול הלקוי של הנציגים ביקשתי זיכוי של חודש עבור חשבון בזק עבורו אני משלם עקב עוגמת נפש שנגרמה לי וזמן שבזבזתי שלא לצורך

עד כה הושקעו בערך 3 שעות עבודה לטיפול בנושא זה בלבד, הנציגה האחרונה ששוחחתי איתה הייתה אריאל מצוות עדנה ירושלים בכירים 199, אשר לא הסכימה לאשר יותר משבועיים של זיכוי לאחר שהציעה לי קודם לכן רק שבוע של זיכוי, עבורי זיכוי שכזה נראה כמו זלזול באינטליגנציה עקב כך שזהו סכום נחות מאוד לזכות עבור עוגמת הנפש והזמן שהושקעו (וממשיך להיות מושקע נכון לכתיבת שורות אלו), זאת בהתחשב בכך שהנני עצמאי ושעת עבודה שלי שווה כ 200 ₪ לפני מע"מ.

לא אתפשר על פחות מזיכוי של חודש עבור טעויות שנציגים שלכם ביצעו. אני חושב שאני הגיוני ביותר בהתחשב בכך שאני לא דורש את שעות העבודה שהתבזבזו עבור הטיפול ותיקון הטעויות של נציגיכם.

אני מצפה לתשובה מפורטת וחיובית זאת עקב כך שבמידה ותבדקו את מספר הסלולר שרשמתי למטה, תוכלו לראות בכמה חשבונות בזק טיפלתי במהלך הזמן ובכמה אני מטפל נכון לזמן זה כמיופה כוח. כך אולי תבינו כי אדם רציני אני ולא לקוח רגיל הדורש זיכויים ללא סיבה טובה !
פיצוי ע"י זיכוי חודש של תשלום עבור חשבון האינטרנט בו נעשתה הטעות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה