פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתבכות בהעברה קו לדירה חדשה ושידרוג נושא התלונה:
קלמנוביץ אלכס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 30.01.14 התקשרתי ל 199 בשביל לעביר קו אינטרנט מתל אביב לחולון עקב מעבר דירה. היתה לי חבילה TOP40 ורציתי לשדרג ל TOP100. נציגה ביצע בדיקה ואמרה שיש אפשרות לשדרג לTOP100 בכתובת החדשה. בנוסף ביקשתי גם לחבר קו טלפון לשימוש בפקס.
ב 2.02.14 הגיע טכנאי, חיבר קו ובסוף התקשר ואמר שאין לו אפשרות לחבר אותי ל TOP100 כי יש תקלה ארון בזק (לא בדירה שלי) והוא יכול לחבר אותי רק ל 15. לא היתה לי ברירה כי היתי חייב אינטרנט. למחרת התקשרתי ל 166 וביקשתי להסביר מה קרה ותשובה תוך כמה זמן מחברים אותי ל TOP 100. התשובה היתה "חסר פורטים. עד חודשיים". אין לי אפשרות לחקות חודשיים כי יש בבית 2 מחשבים, טלוויזיה שעובדת דרך אינטרנט ואייפונים. לכן 15 זה לא מספיק. חוץ מזה אני לא חייב לדווח למה אני צריך מהירות 50 עד 100. הרי בהתחלה אמרו לי שאין בעיה לחבר 100 אחרת היתי מחפש חברה אחרת.
באותו יום התקשרתי שוב לבזק וניסיתי להסביר מה קרה ושוב לא קיבלתי תשובה מדויקת. אמרו לי שהחזרו אלי בחמישי (4.02.2014). בחמישי התקשרתי שוב... הפעם אחרי כמה שעות קיבלתי תשובה שיש אפשרות לחבר אותי ל TOP40 ובינתיים אין אפשרות ל TOP100.
היום (09.02.14) הגיע טכנאי שרשום אצלו בהזמנה בכלל שהוא צרעך לעביר לי קו מכתובת הישנה לכתובת חדשה ל TOP40. הסברתי לו שכבר העבירו לי קו. צריך רק לשדרג מהירות. בסוף מסתבר שבכלל בפעם ראשונה חיברו לי קו חדש ולא עשו העברה קו מכתובת הקודמת. היום הוא העביר קו מכתובת ישנה ואמר שאני צריך להתקשר ל 199 ולנתק קו שחיברו לי ב 2.2.14. ואין בינתיים אפשרות ל TOP 100. יש רק TOP 40 שזה 26 לפי בדיקת מהירות באתר בזק. מחר אני מתקשר לבזק לניתוק קו שחיברו ב 2.2.14 ורוצה גם לקבל הסבר למה אני כבר שבוע לא יכול להשתמש באינטרנט נורמלי וכל יום צריך להתקשר לבזק ולהסביר הכל מחדש.
אני רוצה לקבל תשובה למה נציגים לא יודעים לעבוד, אפילו לפתוח הזמנה בצורה נורמלית. מתי אפשר לעבור ל TOP 100? ואני מאוד מקווה שבחשבון לא לוקחים ממני על התקנה פעמיים ועל תקופה הזאת על 2 קווים. אני כבר לא אומר על פיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה