פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק אינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

יש לנו שני קווי בזק בבעלותינו, הכוללים תשתית אינטרנט. באחד הקווים ביקשנו לשלוח חשבונית לאימייל בעוד באחר לא נגענו כך שהחשבוניות ימשיכו להגיע לדואר כפי שהיה עד היום. החודש, גם בקו בו לא נגענו, לא הגיעה חשבונית לדואר. בעקבות זאת, לא שמנו לב לאיחור בתשלום שהיה אמור להיות משולם עד ה-12/3. בעקבות האיחור, נותק קו האינטרנט במפתיע ביום ראשון בזמן חג הפורים (16/3). לא זאת בלבד שהימים בין 12-16 היו ימי תענית/שבת/חג כך שהיה בעייתי מבחינתנו לברר מה קורה עם החשבונית שלא הגיעה, אלא גם נותקנו בחג עצמו.
ברגע שגילינו זאת, שילמנו את החוב במיידי. אלא שהאינטרנט לא חזר, ונאמר לנו שיחזור "עד שעתיים מהתשלום". כמובן שהאינטרנט לא חזר, השירות הטכני שלח אותנו לתקן את המחשבים שלנו (לא ידע מה זה הניתוק של האינטרנט), ושרפנו שעות על מנת להחזיר את קו האינטרנט שנותק אוטומטית, אך לא חזר אוטומטית (הנציג אומר שקורה דבר כזה "אחד למיליון").
הטענות שלנו:
1. מדוע שיניתם את אופן משלוח החשבונית בקו ללא רשותינו?
2. מדוע הניתוק כל כך מהיר עבור לקוחות שמנויים ומשלמים בזמן עשרות שנים?
3. מדוע לנתק בחג הפורים?
4. מדוע הנציגים הטכניים אינם מקצועיים וגורמים לנו נזקים למחשבים ולא מבינים שהבעיה אצלם?
5. מדוע האינטרנט לא חזר מייד (וגם לא במהלך שעתיים כפי שהובטח)? האם נקבל זיכוי על הזמן בו לא היה אינטרנט (פתח לתביעה ייצוגית)?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בגין עוגמת נפש ומסכת של טעויות של נציגי החברה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה