פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לתשתית הוט לאחר ביטול הזמנה בבזק נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שכנוע ארוך על ידי נציג בזק והבטחה שניתן לקבל אצלי בבית 100MBIT ב100% בוצאה הזמנה לקו+תשתית בבזק. ב14/07/2014 הגיע טכנאי בזק ולאחר בדיקות אמר שאפשר לקבל רק 40MBIT, כמובן שביטלנו את ההזמנה והטכנאי הלך. פתאום מתברר ששום שקע טלפון בבית וכמו כן גם האינטרקום של השער החשמלי שמחובר לקו הוט לא פועלים יותר למרות שהקו בחיבור ישיר למודם כן עובד. הטכנאי סירב לחזור,לבדוק,לתקן את הנזק שגרם ולאחר מכן הפסיק לענות לטלפון, הוט רוצים כסף על התיקון ובינתיים אני בלי טלפון ובלי היכולת לפתוח את השער מרחוק תודות לטכנאי בזק. במוקד בזק אמרו שיחזרו אלי תוך שבוע שבועיים לבדוק את הנושא אחרי שבכל הכח ניסו להסביר לי שאני שקרן ואין מצב שהטכנאי שלהם עשה נזק וביינתיים שאני אחכה שבועיים בלי קו.
כספי סוג הנזק :
תיקון מיידי של הנזק+פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה