תשלום על פיתרון תקלה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יום אחד הגעתי הביתה, טלפון ואינטרנט לא עובדים, מתקשרת לבזק מנסים לעזור לי מתברר שמדובר בתקלה בתשתית, נאמר לי יבוא נציג יסתדר תוך 3 ימים, עברו 3 ימים לא הסתדר התקשרתי שוב לבזק אמרה לי הנציגה כנראה בטעות הנציג איתו דיברתי לא פתח בקשה לטיפול בתקלה לכן לא טופל,פותחת שוב ותוך 3 ימים יהיה תקין, אכן לאחר כמה ימים תקין אבל האינטרנט האלחוטי לא עובד,התקשרתי לבזק מבקשים ממני להצטרך לשירות בעלות חודשית ורק אז יענו לי ויעזרו לי.. לא הבנתי ואמרתי לנציג שאני לא מעוניינת לשלם ואני רוצה עזרה אמר לי אם את לא מעוניינת לשלם אין לי איך לעזור לך, את יכולה להביא טכנאי פרטי שבטח יקח ממך המון כסף. זה שירות?? משלמת להם כל חודש במשך המון שנים וזה מה שמחזירים לי?? פשוט בושה!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|