פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוסבר , שקרים ויחס מזלזל נושא התלונה:
יצב ליאור שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי בדיקה די מקיפה של כל החיובים שיש לנו במשפחה מכיוון בזק,
לא רק שגיליתי שהם גובים מחירים מופקעים ולא לעניין ,
עד שזה מגיע למצב שלפלאפון שכולל אינטרנט סמס וכו' אתה משלם פחות מאשר לטלפון נייח,
הם גם נוטים לחייב על דברים שלא קיימים.
אחרי שבדקתי את ההצעות של הוט ראיתי שאני יכול לחסוך בחודש משהו כמו 300 שקל.
החלטתי בכל זאת לתת צ'אנס ולבדוק מה בזק/יס מציעים.
החלטתי לצלצל ליס, אולם כאשר בדקתי אם יש איזה חבילה דומה אצל יס הם הפנו אותי לבזק בטענה שאני אקבל הנחה בתור לקוח יס..
בבזק ניסו להפנות אותי שוב ליס אבל לא הסכמתי.... הם "בדקו" שוב ומסתבר שאין דבר כזה (כן כן ,מישהו משקר על ימין ועל שמאל).
מצד שני ניצלתי את ההזדמנות לברר חיובים שהם כפולים (לעניות דעתי),
וכשדיברתי עם הנציג הוא לא מצא את החיוב (או שכן?),
אמרתי לו את התאריך של ההורדה הכספית ,שכנראה קיימת הרבה מאוד חודשים ואולי אפילו שנים ..הוא ביקש את מספר הכרטיס,
נתתי לו 4 ספרות אחרונות והוא ביקש את כל הכרטיס.. לא הסכמתי לתת בטלפון (בטחון מידע) ,אמרתי לו שאני מוכן לשלוח במייל, והוא אמר שאין לו מייל.. ואמר לי לבדוק את החיוב מול הבנק , נשמע לי קצת מוזר..
מפה לשם הוא דיבר בצורה לא מכובדת ולא מכבדת עד שהתחלנו לריב בטלפון,
בסוף הוא אמר שהוא לא יעביר אותי לאף אחד כי הוא המנהל ,
החלטתי להתנתק מכל השירותים של בזק.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה