פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
144 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מה שלא צויין בתלונות הקודמות על שירות 144 המקוון הוא שהודעה על "שדרוג ושיפור האתר" מופיעה כבר למעלה משנה... לכול הדעות תעודת עניות לחברה המנסה לשכנע אותנו כי אכפת לה מאיתנו.
בנוסף, לאחר שהלחטתי כי לא אכלה את כספי בשירות 144 הטלפוני ניסיתי להשיג את המדריכי הטלפון המודפסים בסניף בזק-סטור באיבן גבירול בתל אביב ולצערי אך לא להפתעתי גיליתי כי לא ניתן להשיג את כל המדריכים.
בפעמיים שביקרתי במקום לא ניתן היה להשיג את איזור 03 השלם ולא את איזור חיוג ירושלים.

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אתר האינטרנט של שרות 144 עובר כבר תקופה תהליך של שדרוג משמעותי במטרה להפוך אותו לחדשני וידידותי בהרבה מהאתר הקיים. עם זאת, לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר - מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות. בזק היא חברה עסקית ששרות המידע הטלפוני שלה, 144, הוא מהשירותים היעילים ביותר גם בסטנדרטים עולמיים. . תגובה:
החברה מבקשת לוודא לפיכך, שגם השרות המשלים באינטרנט, יעמוד באותם סטנדרטים מצויינים של איכות ואמינות שרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה