פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עדכון חבילה ואי מתן החזר בתשתית בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים בפניה שלי לנציג שירות עודכנה לי חבילת תשתית חדשה (עם מחיר נמוך יותר)

לאחר כשלושה חודשים, וכשראיתי כי החבילה לא עודכנה, התקשרתי שוב, והאיש שירות עדכן אותי כי פשוט לא "לחצו" על האישור לחבילה ולכן היא לא עודכנה. באותה הזדמנות גם ביקשתי לבצע הסרה של קו הטלפון.
הנציג הבטיח לי פיצוי על שלושת החודשים (כ 55-60 ש"ח) - סכום שהסכמתי לקבל, עף על פי עוגמת הנפש שנגרמה לי, ובזבוז הזמן הרב (כחצי שעה עם נציג שירות)

לאחרונה קיבלתי מבזק צ'ק פיצוי על כ30 שח בלבד.

כמו כן, בתשלום האחרון שכרגע עודכן בחברת האשראי, נראה כי קרתה אחת משתי פעולות (לפי סכום החשבונית), או אי ביטול הקן, או אי עדכון החבילה שוב.

מכיוון שזו אמורה להיות פעם שלישית שאני אמור להתקשר לנציג שירות, ולעבור את הסבב, וכאמור אני לא מעוניין לחכות שוב חודש כדי לגלות שוב שבוצעה תקלה, אשמח מראש לנציג בכיר יותר שיוכל לדבר איתי.
כספי + בזבוז זמן + עוגמת נפש סוג הנזק :
אשמח מראש לנציג בכיר יותר שיוכל לדבר איתי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה