|
|
|
|
|
|
אין מענה בשרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לשרות בזקכרט יש מוקד יחודי במס' 1800500500, חיוג 1 בתפריט מפנה לפעולות אוטומטיות, 2 לשרות לקוחות.
בפועל השרות מוביל למוזיקה ולאחר המתנות ארוכות מאוד בין רבע שעה ל40 דק' אין שום מעלה.
|
מענה אנושי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|