פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת התעריף החודשי בתקופה בה המחיר היה מובטח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2013 הצטרפנו רכשנו תשתית אינטרנט של בזק במהירות 15 מגה במחיר של 75 ש"ח בחודש. המנוי היה על שם אנה גרונוולד. נציגת השירות בעת ההצטרפות הבטיחה כי המחיר הינו לשנה לפחות. בחודש יוני 2014, 6 חודשים לאחר מועד הצטרפותנו, בזק העלתה את המחיר ללא הודעה מוקדמת ל-122 ש"ח, עלייה של מעל 60% במחיר. בתאריך 31.8.14, מיד לאחר שהבחנו בעליית המחיר הדרסטית, יצרתי קשר עם נציגת שירות לקוחות של בזק בשם אסתי. אסתי הבטיחה לאתר את שיחת ההצטרפות כדי לאמת את התנאים שהובטחו לנו, ולחזור אליי עם תשובה בתוך 3 ימים. עד לתאריך הנ"ל, 19.9.14, נציגי חברת בזק לא חזרו, ואף המשיכו לגבות את התעריף החדש.
ישנה כאן שיטת עבודה של בזק במסגרתה הם מעלים את התעריפים באופן משמעותי ללא עדכון הלקוח, וכן מפרים התחייבות שניתנה ע"י נציגי המכירות שלהם. נציגי חברת בזק בחרו, שלא במפתיע, לא לחזור לפניותינו, ולהמשיך לגבות את התעריף החדש. ישנה כאן פגיעה משמעותית בציבור הצרכנים, ואני תקווה שהציבור ייחשף לדרכי פעולה אלה.
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה