פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עירבוב חשבונות ואי עמידה בהבטחות של שיחות טלפון נושא התלונה:
יפה נועה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בביתי שני חשבונות נפרדים של האינטרנט אותו אני משלמת ,ושל קו הטלפון אותו משלמת סבתי. החשבונות על שם שני אנשים שונים ובמשך שנים שולמו בנפרד. בחודשיים האחרונים החליטו בזק לחייב אותנו פעמיים, גם אותי עבור האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי ולפתע אני מגלה שמחייבים גם את סבתי בתוך החשבון הרגיל! גם בחודש שעבר אחרי שהתלוננתי והבטיחו כי זה מטופל הדבר חזר על עצמו שנית. כבר ארבעה חודשים ברצף שאני עושה שיחות לבזק ומבזבזת שעות על סידורים של החשבונות כל חודש מחדש אותו דבר.
כספי סוג הנזק :
סידור הבלאגן אצלם אחת ולתמיד ופיצוי הולם לפני שאני עוברת חברה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה