פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק מזלזלים בלקוחות, תקלה למעלה משבוע. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב20/01 קו הטלפון הביתי לא עבד, שיערנו שמדובר בתקלה זמנית.
למחרת,יום רביעי 21 לחודש גם הטלפון השני-קו המחובר לפקס הפסיק לעבוד, התקשרתי בערב לבזק והם אמרו שטכנאי יגיע עד יום שני, טענתי שעד יום שני זה הרבה זמן- 5 ימים וממש קשה להסתדר בלי הפקס החיוני לנו כיוון שאנו בעלי עסקים ומשתמשים בו הרבה.
הם אמרו שאין מה לעשות ומדובר בתקלה חיצונית כלומר אין צורך שנהיה בבית.
עבר השבוע, הגיע יום שני, ובמקרה היו אנשים בבית, בערב שמנו לב שהטלפונים עדיין לא עובדים.
שוב התקשרתי לבזק והנציגה טענה שהיה טכנאי והיה צריך להכנס לבית ולא היינו מה שהסתבר כשקר מוחלט כייון שהיו אנשים בבית למרות שהודיעו לנו מראש שלא היה צורך.
הנציגה אמרה שיש טכנאי רק ביום חמישי, דרשתי את המנהל והוא סידר טכנאי למחרת ה27 לחודש וביקש שנשאר בבית, אנחנו עובדים ולומדים והאמא הקדישה מזמן העבודה ונשארה בבית להמתין לו,הטכנאי הגיע וסידר רק את הקו הביתי ולא את הקו של הפקס.
התקשרתי אליהם בערב והם אמרו שיש טכנאי רק בחמישי, מה שלא בא בחשבון לחכות עשרה ימים לטלפון, שוב ערבתי את המנהל והוא אמר שיגיע טכנאי למחרת 28 לחודש, בין 12-4.
אמרתי שהפסדנו יום עבודה וממש לא הגיוני שנפסיד עוד יום כדי להמתין לטכנאי והמנהל אמר שהטכנאי ייצור איתנו קשר בין 9-11 והסכמתי.
עכשיו בבוקר רביעי, התקשרה נציגה ואמרה שהטכנאי צריך להגיע בין 12-4 למרות שבפירוש סוכם עם המנהל על שעות מוקדמות יותר!
הודעתי לנציגה שאין צורך בכך ופניתי ישר אליכם.
אנחנו 8 ימים בלי טלפון, נתקלים ביחס מזלזל ולא אכפתי!
אשמח אם תוכלו לעזור לנו בעניין, תודה
לא קיבלנו פקסים שימושיים ושיחות נצרכות למעלה משבוע. סוג הנזק :
תיקון הטלפון ופיצוי הולם על הנזק ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה