|
|
|
|
|
|
רמאות וכסף |
נושא התלונה: |
יום שני 09 פברואר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
טבריה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-13.01.2015 נגמר לי החוזה לאינטרנט מבזק.ב-12.01.2015 בצהריים אני התקשרתי לבזק ואמרתי לפקידה שאני רוצה לבטל את קו האינטרנט שלי.הפקידה שאלה על המחיר שהציעו לי בחברות אחרות,אני אמרתי שהציעו לי בחברה אחרת 40 MB/S במחיר 89 ש"ח.לאחר מכן הפקידה הציעה לי את אותה מהירות ב-79 ש"ח,ואמרה שיחברו אותי לאינטרנט תוך 72 שעות. אך חוברתי לאינטרנט רק לאחר שבועיים.ב-9.02 קיבלתי חשבונית מבזק שעלי לשלם 89 ש"ח.
אני לא מסכימה לשלם מחיר שכזה כיוון שתחילה אמרו לי שאני אצתרך לשלם 79 ש"ח.
אני בבזק כבר למעלה מעשרים שנה אף פעם לא שיקרתי להם,מדוע הם משקרים אותי!?
אני דורשת לנקוט באמצעים הדרושים לטיפול בבעיה.
אני מודה על עזרתכם!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|