פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבו ממני על 5מגה שלא ביקשתי במשך כשנה וחצי, במקום על 1.5 שסוכם. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בזק עוללו לי כך:
גם ניתקו אותי אתמול למשך יממה בלי להודיע- לצורך תיקונים ידועים מראש, ניתקו גם טלפון וגם אינטרנט. הטלפון לא חזר להיות נורמלי, כי השיחה מזוהה לא תקינה לחלוטין.
כשהתקשרתי להתלונן על היום עבודה שבוזבז לי, גיליתי גם שגובים ממני בערך יותר ממה שסוכם בהתחלה על התשתית ועל הטלפון- זה במשך כשנה וחצי הם גבו בלי ידיעתי.
איך בלי ידיעתי? אני כבר תקופה מאוד ארוכה מבקשת מהם להפסיק לשלוח את החשבון לאימייל, כי שם אין לי איך לפתוח את זה, אלא לשלוח לי לדואר הרגיל, וכל פעם הם אמרו לי שיישלחו לדואר רגיל, אבל לא עשו את זה!
שאלתי את ההיא מבזק על מתי התחיל הגבייה הלא מוצדקת ומתי התחיל השליחה לאימייל והפלא ופלא התגלה שזה בתאריכים סמוכים! האם זה מכוון כדי שלא אראה כמה אני משלמת? אני מניחה שכן! כי אמרתי להם כמה פעמים שאני לא רואה את החשבון של האימייל!
וכשביקשתי את מחלקת ניתוקים, לא העבירו אותי אליהם ונתנו תירוץ עלוב!

אני רוצה להודות מראש לצוות של אתר תלונה,
תודה,
הילה.
גם עוגמת נפש, על אבדן יום עבודה וגם על כל הצעקות שהרמתי שם ולא עזר כלום, הם גם לא נתנו לי טלפון של הפניות ציבור סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי ושיחזירו לי את המחיר של החבילות שסוכם עליו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה