|
|
|
|
|
|
בעיות בנתב |
נושא התלונה: |
פליוורט אנה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בעיה לא פוסקת של התנתקות הנתב מאינטרנט גורם לנזק רב לי כלקוחה. אני עצמאית ועובדת מהבית.
שירות מזעזע של נציגי השירות וטכנאי שטרח להגיע עד הבית ולא הצליח לסדר את הבעיה! הבעיה לא פתורה יותר מ-3 שבועות! הנתב מתנתק כל 5 -10 דקות ומתחבר מחדש אחרי ניתוק מקו חשמל או רסטרט. שיחות אין ספור עם נציגי השירות. החלפנו נתב גם כן ולא התקדמנות.
100מגה אינטרנט - לא שווה כלום!
|
קו אינטרנט שלא מתנתק! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|