פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בקו הטלפון< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מקרה שקרה לי אתמול :
לא ניתן להגיע למענה אנושי ..תקליט במשך כשעה כאשר קיימות רק 2 אופציות:
1.תהליך תיקון אוטומטי במענה קולי
2.המשך אפשרויות במענה קולי
מי שלא מעוניין במענה קולי כמוני ממתין ממתין על הקו ושומע את 2 האופציות במשך שעה.
לאחר שעה,שלא הקשתי שום בחירה אני מועברת לתקליט אחר שאומר כי יש עומס פניות ועלי להמתין 10 דקות נוספות.
לאחר 10 דקות ענה טכנאי והשיחה נותקה באמצע לפני שקיבלתי מענה.
עכשיו אני שוב בשלב א במשך 45 דקות!!!
עלבון ו סוג הנזק :
תיקון של קו הטלפון פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה