פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעת פיצויים לפי חוק הטכנאים נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי פבל **** תושב רמת גן .
ברצוני להתלונן על עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר עקב אי הגעת טכנאי וטרטורים וחיוב להישאר בביתי.
לאחר העברת קו מלוד לרמת גן הייתה בעיה באינטרנט במשך חודש שלם לא היה אינטרנט תקני.
מן הראוי יצרתי קשר עם חברת בזק הם אמורים לפתור את הבעיה נכון?!
אז לא ! הזמינו לי טכנאי ולפי דבריו הייתה תקלה חיצונית בלבד.
שבבעיה זאת מטפל צוות טכנאים של תשתיות בלבד.
לאחר שבוע של טרטורים וללא שינוי או אות כלשהי מבזק פנתי שנית לבזק והעבירו אותי למנהל הבכיר על פי דבריו של המנהל נקבע כי התקלה היא משום מה פנימית ובעקבות זאת הוא חייב אותי להישאר בביתי וחשוב לי לציין כי באותו היום יצאתי מעבודתי מוקדם יותר כשעתיים מכיוון שהטכנאי היה אמור להגיע בין השעות 15:00-17:00 ומשהו יותר חשוב הוא שההיתי צריך להוציא את ביתי הקטנה מהמועדונית ודאגתי שמישהו אחר יעשה זאת במקומי . הגיע השעה 17:30 ועדיין אף טכנאי לא הגיע למקום התקשרתי שוב לבזק והגעתי למנהל הבכיר שנית לאחר שיחה של שעה בטלפון הגיע לי הודעה כי היה אצלי טכנאי אך הוא גם קבע שהבעיה חיצונית בלבד.
אני לא מאמין ששלחו אלי טכנאי מכיוון שמבחינתי הוא לא הגיע אף אחד לא טרח לעדכן אותי. הם מחייבים להשאיר אדם בבית בשעות לא נוחות ולא מאפשרים לו לעשות את דבריו ובסופו של דבר גם לא מגיע טכנאי למקום . ההודעה נשלחת אלי רק מכיוון שדיברתי עם המנהל .הטכנאי לא טרח לפחות לשלוח הודעה שהוא היה במקום או שהוא לא מגיע אז אין צורך לחכות. על פי חוק הטכנאים אני דורש פיצוי על אי הגעת טכנאי בכלל באותו היום ואפילו ללא הודעה אם לא ההיתי יוצר קשר גם לא ההיתי מקבל את ההודעה בזמן השיחה עם המנהל.
600 ש"ח !!! אחרי כל הטירחה ואכזבה והטלפונים נאלצתי לעבור לחברה המתחרה.
מס' פנייה-9896969.
בתודה מראש,
פבל *****.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה