פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בראוטר ואי הגעת ראוטר חלופי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שני 29/3 יצרתי קשר עם בזק במטרה לקבל תשתית אינטרנט. רכשתי חבילה ונאמר לי ששליח יגיע אליי עם ראוטר ביום רביעי 31/3. זה אכן קרה, רק שהראוטר שניתן לי לא היה תקין ועל כן נציגת השירות הטכני אמרה שיחליפו לי בחדש.
מאחר ולא היו כבר משלוחים לחמישי (ולא היתה לי שום פריווילגיה למרות שהתקלה בראוטר אינה באשמתי!!) נאמר לי ששליח יגיע ביום א' 5/4. רציתי ראוטר במיידית ולכן הלכתי למחרת, על חשבון זמן העבודה, לבזק סטור ברמת גן. מאחר והיו כעשרים אנשים בתור לפניי, ויתרתי ובקשתי ששליח יגיע ביום ראשון, כשבוע לאחר ההזמנה המקורית.
באותו יום ראשון, יוצר איתי קשר השליח ואומר שבא לאסוף את הראוטר. אמרתי לו שהוא צריך להביא לי אחר במקום, ותשובתו היא: "אין לי כלום להביא לך, אני צריך רק לקחת". יצרתי קשר עם בזק שם נאמר לי שהבחורה שדיברה איתי עשתה טעות ולא היה אליי שום שליח עם ראוטר. מתי יכול לבוא שליח עם ראוטר אתם שואלים? מאחר וההזמנה מתבצעת עכשיו, השליח יגיע רק ביום שלישי 7/4! אין גבול לחוצפה.
בנוסף, השליח החדש עודכן לכתובת שונה ממה שבקשתי, שכן הקודם הגיע לעבודה גם זה היה אמור להגיע לעבודה, אבל עודכנה הכתובת של הבית. לכן אני צריכה לקחת חצי יום חופש ולחכות לשליח!!!
קיבלתי ראוטר תקול (ואין לדעת מה מצב הראוטר החדש שיגיע מחר) ובגלל טעויות פנימיות אני צריכה לחכות שבוע וחצי כדי לקבל חדש כאשר אין לי אינטרנט בבית, ואני עובדת בחברת אינטרנט - וכך כבר שבוע וחצי אין לי דרך לעבוד מהבית.
בחיים לא נתקלתי בשירות ככ עלוב, מזלזל ומתנהל בצורה מחפירה. מעולם לא התלוננתי על שום שירות עד רגע זה.

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה