פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין עיסקה לאחר ביטולה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה המכתב ששלחתי להם ולא קבלתי שום תגובה.

שלום רב
היה לי מנוי על פרסום באינטרנט [P144] מספר קו 00-0000000.
ביום 11 במרץ יצרנו שיחה למוקד בזק בבקשה לבטל את המנוי, לבקשת הנציגה הקפאנו את המנוי ולא ביטלנו ושבוע אחרי זה ב-18 במרץ התקשרו אלי מבזק עם הצעות להמשיך את המנוי אבל סירבתי והמנוי בוטל, הנציגה הודיעה לי שאני אשלם קנס יציאה ואכן ביום 23 במרץ חויב כרטיס האשראי ב- 395 ₪.
מה שקרה למרבה הפלא שבחשבונית פברואר 2015 חויבתי ב- 234 ש"ח ללא מע"מ עבור 22 יום עד 22/3 בעוד שלמעשה המנוי הוקפא ביום 11/3 ובוטל ביום 18/3.
בנוסף בחשבונית מרץ 2015 [28/3- 27/4] חויבתי עוד פעם על המנוי הזה ב- 95 ש"ח עבור חשיפות אפילו שהמנוי בוטל מזמן.

סיפור מס' 2

ב-2 באפריל ביצעתי בטעות באתר בזק בקשה לשדרוג האינטרנט ל- T40 ומיד באותו יום שלחתי פקס לבטל את השדרוג, וחוץ מזה הסאוטר שיש לי מתאים רק ל- 15 מגה, בפועל חויבתי בסכום של 24 ₪ ללא מע"מ עבור 12 יום.
יש לי הרגשה שיד מכוונת אצלכם יוצרת את כל הטעיות האלו, אבקש את תגובתכם לפני שאשקול את צעדי הבאים.


כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה