פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בתלונה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אבי פנה לפני חצי שנה בבקשה להוסיף קו נוסף לפקס. נציג בזק המליץ לו במקום לבטל את התא הקולי וכך יוכל לקבל פאקסים וכך היה.
מאז ועד היום אין להורי תיבה קולית ולמרות זאת הם המשיכו לשלם על השרות.
כשפניתי היום להחזיר את התיבה הקולית שכן ניתן לקבל פאקסים גם באמצעותה ולקבל זיכוי על התקופה בה לא הייתה להורי תיבה קולית.
נציגי בזק העבירו אותי מאחד לשני לפחות 8 נציגים שונים, בכל פעם תהליך הזדהות מחדש להסביר מחדש וכו... והכי חשוב מבלי לעדכן אותי שאני מועבר לנציג אחר
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי, החזר תא קולי ופיצוי על זמני כשעה וחצי בטלפון... פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה