|
|
|
|
|
|
מתאריך 8.1.16 טלפון הבית שלנו מנותק . |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 ינואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למרות שהובטח לנו כי עד יום ב' 11.1 בערב הטיפול של בזק יסתיים והטלפון שלנו יפעל, עד היום 13.1.16 אין חיבור. טכנאי ראשון החליט שהבעיה בבית ולא נענה על ידי טלפונית. שזהו שקר כי היינו בבית ולא זיהינו בפלפון שלי כל צלצול. אחר כך הודיעו כי התקלה היא בתשתית החיצונית ואין צורך להמתין בבית. בינתיים אנחנו מנותקים. מענין כמה זמן הדבר ימשך. ומה לגבי תשלומים שבזק גובה מאתנו בעוד אינו נותן שירות מינימלי?
|
חוסר תקשורת ונזק כספי |
סוג הנזק : |
חיבור מידי! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|