פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר ציוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב 22.02.2016 אני עברתי מבזק לחברה 012 במסגרת מבצע "שוק סיטונאי" ואחרי יום-יומיים החלפתי אותם ל 014.
בזמן שהיתי לקוח בזק קיבלתי מצלמה + חיישן דלת במסגרת מבצע בית חכם. וגם ראוטר של בזק. אחרי הניתוק דיברתי עם נציג בזק (קיימת בקלטת שיחה) ושאלתי איך אני יכול להחזיר ציוד. נאמר לי שאפשר או לגשת לבזקסטור או לעביר לשליח (בתשלום עבור שליח). בחרתי אופציה השניה עקב חוסר זמן.
היום בא השליח. לקח ראוטר, אך לא לקח מצלמה. התקשרתי לבזק. בשיחה עם נציג נאמר לי שמצלמה אפשר למסור רק בסניפי בזקסטור ויום האחרון הוא 08.03.2016.
א. למה לא אמרו לי את זה מהתחלה?
ב. למה אני צריך לשלם עבור שליח + לנסוע לראשל"צ בשביל להחזיר מצלמה?
אני מבקש הארכת זמן עד 10.03.216 וביטול תשלום עבור שליח.
תודה.
בזבוז זמן סוג הנזק :
זיכוי/ביטול תשלום עבור שליח. הארכת זמן למסירת ציוד. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה