פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו מנותק קרוב לחודש ימים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך שועפט 112 כתובת:
תיאור הבעיה:
מתחילת חודש מרץ ועד יום זה טרם תקנתם את קו הטלפון , השארתי הודעות רבות מאוד "במשיבון בזק 166" אך לשווא למרות שתשובתכם הייתה תוך שניות...אכן חזר הקו אך אחרי כמה שעות ולדקות מעטות וכך הלאה . המשכתי כל יום פעמיים שלוש להודיע ולבסוף לא "דובים ולא יער....". בעבר הייתי מתלוננת ובאים טכנאים אחרי יום או יומיים וכנראה עבודתם לא היתה נעשית בשלמות, הייתה מתבצעת בהדבקת סלו-טפ , "פשוט תיקון זמני" עם קצת רוח ו/או גשם והסיפור חוזר על עצמו ..
הננו מנויים עם חב' בזק שנים רבות ומעולם לא פגרנו בתשלום המוטל עלינו, על כן ולאור האמור לעיל אבקשכם לתקן את הקו בהקדם האפשרי ולזכות אותנו בנעשה.

כולי תקווה שהפעם תלונתי תגיע אליכם בזמן והתקלה תתוקן באופן יסודי פעם ולתמיד בצורה הנכונה על ידי טכנאי מומחה מחברתכם .
קו מנותק סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה