פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד קוו טלפון שלא ברשות נושא התלונה:
אגם אהובה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנוי בקו הטלפון של נטוויזין, קו הטלפון נוייד ללא אישורי ב16.03.16.
בפנייתי לנטוייזיון נאמר לי כי המספר נוייד לבזק, פניתי לבזק ולדבריהם הניוד בוצע באישור הלקוח מה שלא קרה מעולם, לאחר שיחות רבות לדברי נטוויזיין הקו נויד חזרה אליהם ונכון להיום הקו מנותק, נטוויזין דורשים שאזמין טכנאי מחדש ואשלם על התקנה מחדש(למרות שהכל מותקן!) בכדי שהקו יחזור לעבוד, חשוב לציין שזה קו שמשמש אותי גם לעבודה, איך יכול להיות שחברה פשוט מחליטה לנייד את הקו שלי ללא ידעתי ואיכשהו אני נדרש לשלם על כל השגיאה הזו? ניוד קו אמור להיות דבר רגיש, זה המספר האישי שלי!! התלונה שלי היא בראשונה בזק על ניו קו שלא כדיון אך גם נטוויזין לא גילו רגישות ושלחו אותי לחפש מי נייד לי את המספר כי לדבריהם "אותנו זה לא מעניין"
בבקשה עזרתכם !!!!
וזמן סוג הנזק :
החזרת הקו במיידי! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה