פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגנת הצורכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קו הטלפון שלי היה רשום מאז ומתמיד כקו פרטי, גם בגלגולים הקודמים כאשר הוא היה רשום ע"ש הבעלים הקודמים בדירה ששכרנו ו/או ע"ש אשתי, גם כאשר עברנו לדירה הנוכחית
בדצמבר 2014 בזק רשמה אותי לשירותי פרסום ב-144
ללא שום הודעה ובוודאי שללא אישור העבירו את חשבוני לשירות עסקי
ללא שום הודעה ובוודאי שללא אישור שלי ו/או של אשתי העבירו את הקו הנ"ל על שמי במקום על שמה
ללא שום הודעה ובוודאי שללא אישור העבירו גם את קו הטלפון הפרטי והאישי שלי לשירות עסקי.
אציין שבשירות הפרסום בזק רימה אותי ועשק אותי ואף סירב להתייחס לבקשות שלי. (בדומה לעשרות תלונות שפורסמו באתר זה) על חשבון זה בזק גם ניתק את קן הטלפון והאינטרנט האישי שלי ואיים עלי בהוצאה לפועל. עד שבסוף, בפברואר 2016 נאלצתי להגיש נגד בזק תביעה בבית המשפט. ההגנה של בזק הייתה שמדובר בלקוח עסקי אשר חוק הגנת הצורכן אינו חל עליו, תענה שהתקבלה בבית המשפט.
מאז ועד היום בזק טרם החזירו את קו הטלפון לסטטוס של פרטי, למרות בקשות טלפוניות חוזרות ונשנות ולמרות ההבטחות.
ב-11 למאי 2017 שלחתי בדוא"ל תלונה בנושא לנציב התלונות של בזק. קיבלתי אישור במייל שהתלונה התקבלה, אבל נכון לכתיבת שורות אלו טרם הגיבו.
כספי סוג הנזק :
אני מבקש מחברת בזק להחזיר את קו הטלפון האישי שלי למסלול פרטי. אשמח לקבל פיצוי על כל העומ"נ והטירטורים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה