פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה כנגד חברת בזק, בגין השבתת תשתית אינטרנט וגרימת נזקים ישירים ועקיפים יהושע סובול, מנוי 02-6422805 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏דצמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
להלן תיאור המקרה
אני הייתי מנוי לקו טלפון ותשתית אינטרנט של בזק, ספק אינטרנט -012 במהירות 40mbs
בתאריך 3/12 בסביבות הצהרים גילינו שהאינטרנט הפסיק לעבוד ללא סיבה נראית לעין, ניסיונות לאתחול הראוטר לא צלחו.
בערב התקשרתי לבזק, מענה קולי בדק את הקו, נאמר לי שיש תקלה בתשתית או בראוטר, ונקבע ביקור טכנאי ליום ד' 6/12.
בתאריך 4/12 התקשרתי שנית, בתמיכה הבהירו לי שיש אצלי תקלה בתשתית או בראוטר, ורק הטכנאי לכשיגיע יוכל לאבחן את מקור התקלה בדיוק.
לשאלתי האם בוצע שינוי כלשהו בתשתית, בהגדרות וכד' נעניתי בשלילה מוחלטת.
ביום 6/12 הגיע טכנאי וקבע נחרצות שהתקלה בראוטר, הטכנאי ניסה לשכנע את אשתי לשכור ראוטר דרך בזק, אני העדפתי לקנות ראוטר שלי
קניתי ראוטר מדגם TPliknk9980, ניסיונות לסנכרן את הראוטר כשלו, כולל נסיונות מול התמיכה של בזק, התמיכה של בזק הפנו אותי ל012 להחליף סיסמה אצל ספק האינטרנט (לא ברור מה הקשר).
בתאריך 5/12 בבוקר החלפתי סיסמה וכמובן שזה לא פתר את הבעיה, מה שעזר היה הורדת המהירות ל 15mbs.
יותר מאוחר ב 5/12 בדיקה של הראוטר הישן העלתה שהוא תקין לחלוטין.
שוחחתי מספר פעמים עם התמיכה ובאופן זמני סוכם שאשאר במהירות נמוכה.
כמו כן סוכם שישלח אלי טכנאי שנית ללא חיוב נוסף בגין ביקור סרק.
בתאריך 6/12 הגיע אלי טכנאי, בדק מה שבדק, הבטיח לחזור אלי עוד ביום שישי או לכל המאוחר עם פתרון, ועזב כאשר אין חיבור לאינטרנט בכלל, והוא שלח אותי ל 012 לשונות סיסמה.
לאחר שחזרתי לתמיכה, הם חיברו אותי בחזרה במהירות של 15mbs, והבטיחו לי ראוטר של בזק לשנתיים חינם ואח"כ בתשלום חודשי.
בתאריך 11/12 חיברתי את הראוטר של בזק, המהירות אומנם חזרה ל 40mbs אבל גיליתי מספר דברים
1. שאני מחובר לשירות Bezeq Free כב"מ בלי ידיעתי, הייתי צריך לבקש מפורשות להתנתק משירות זה
2. לבזק יש יכולת שליטה על הראוטר שלי, בניגוד לרצוני, אין לי יכולת לבטל זאת
3. קצב ה WiFi דרך הראוטר אצלי בבית נמוך מאוד

בתאריך 24/12 התקשו אלי מהמכירות של בזק לבשר לי ששדרגו את התשתיות בשכונה שלי, והציעו לי לשדרג את המהירות ל 100mbs, זאת לאחר שלאורך כל ההתקשרות התמיכה של בזק התכחשה לכך שבוצעו עבודות או שינויים בתשתית.

אני מברך על כך שבזק משדרגת את התשתיות, אבל במקביל חייבת להיות שקיפות מול הצרכן, לא יתכן שכתוצאה משדרוג תשתיות, אני אנותק ללא התראה, לא תיהיה תמיכה לאחור בציודי תקשורת נפוצים בישראל, "ידחפו" לי ראוטר של בזק בתוספת תשלום ועוד כהנה וכהנה.
בשלב זה החלטתי להתנתק מבזק.


להלן רשימת הנזקים הישירים
ניתוקי תקשורת, כאשר ברוב הזמן לא היה חיבור לאינטרנט בין תאריכים 3/12-10/12 סה"כ 8 ימים, לפי עלות תשתית בחשבון בזק 94/30*8 - 25 ש"ח
רכישת ראוטר שלא לצורך בסכום של - 399 ₪
חיוב בגין ביקור טכנאי, למרות שמפורשות סוכם עם תומך בכיר שלא אשא בהוצאה זו, יתר כל כן הטכנאי גרם לניתוק ולא פתר את הבעיה - 92 ₪

להלן רשימת נזקים עקיפים
ניתוק למשך שבוע מתשתית חיונית לצורך עבודה, לימודים, חדשות, בידור וכו'
"בילוי" בקו טלפון מול תמיכה של בזק
המתנה לשני ביקורי טכנאי
הגעה ל"בזק-סטור"

הבקשה הינה
קבלת כל הקלטות השיחות שהיו בין התאריכים 3/12-10/12 ביני לבין התמיכה של בזק.
קבלת שיפוי כספי הולם לנזקים הישירים והעקיפים.


נקודות נוספת ברמה יותר כללית
על משרד התקשורת לתת את הדעת לנקודות הבאות:
• אם בזק מפסיקים לתמוך בראוטר מדגם מסוים, שיפרסמו על כך התראה לפחות של שנתיים מראש.
כמו כן על בזק לפרסם את רשימת הראוטרים הנתמכים.
לא יתכן שראוטר ספציפי, שע"פ המפרט הטכני אמור להתמך, באיזורים מסויימים יתמך ובאחרים לא ייתמך.
• לגבי שירות Bezeq Free, לא יתכן שבזק "דוחפת" את השירות ללא הסכמה מראש של הצרכנים, וללא הסבר על המשמעות והסיכון מצד הצרכן בכך שמישהו זר מתחבר לו לWiFi דרך הראוטר ללא ידיעתו ו/או הסכמתו המפורשת.

כספי סוג הנזק :
שיפוי הולם לנזקים הישירים והעקיפים שנגרמו לי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה