פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות שונות בתאריכים שונים בחודשים מאי-יוני 2006 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי מספר פעמים לחברה על מנת לקבל מספרי טלפון עדכניים של בית הספר תיכון בסמ"ת. ואגד חיפה הסברתי שאין התאמה בין המצויין בספר הטלפון של אזור חיפה הופניתי למפקחות והתנהל ויכוח על חיוב כספי על מידע שגוי, ללאתועלת. בזק תמיד צודקת, פנייה לפניות הציבור נענית על ידי גב' חאולה, שאף פעם לא מצליחה לפתור את הבעיות (כמו פניות בתפקוד שירות האינטרנט של בזק). ספר הטלפון שאינו מעוכן וגם אתר האינטרנט אינו מעודבן הוא כל העת בשלבי שדרוג
עוגמת נפש מאדישות בזק סוג הנזק :
ספר טלפון עם נתונים מעודכן ואתר אינטרנט של 144 מעו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה