פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור מודם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת מרץ 2006 ביקשנו להיתנתק מבזק מאחר ועזבנו את הארץ לתקופה בלתי ידועה. מאחר וברשותנו היו 2 קווים, בקו אחד היינו מחויבים לבזק עד אפריל נאלצנו לחכות לניתוק. .ההורים אשר נשארו לארוז את החפצים ארזו בטעות גם את המודם של האינטרנט. בינתיים גבו מאיתנו סכום של 477 ש"ח . בתאריך 26/6/06 הטחזר המודם לסניף בפ"ת ברחוב בזל. בתאריך 3/7/ שוחחנו עם בילי לגבי ההחזר המגיע לנו שאמרה שהנושא בטיפול. ב-9/7/ שוחחנו עם מוריס שטען שעדין הנושא בטיפול. בתאריך 16/7/ שוחחנו עם אולגה שהבטיחה שהנושא יוסדר.בתאריך 18/7/ שוחחנו עם ניצה והפעם התעקשנו לשוחח עם מנהל/ת . ענתה לי מנהלת בשם שלומית שהודיעה לי לאחר ברור כי היתה בעיה עם הנהלת חשבונות , לקחה כתובת והבטיחה שתוך 10 ימים השיק יגיע הביתה. לאחר שבועים חזרתי לשאול מדוע לא הגיע השיק וביקשתי לשוחח עם שלומית. כמובן שהנ"ל טענה שלא לכך התכוונה אלא שתוך 10 ימים יבררו את הענין. בשיחה זו הודיעה כי מאחר ותחת השם שלנו קיים עוד קו טלפון הם העבירו את הכסף לשם כלומר יש לנו זיכוי בבזק. הודעתי לה כי הדירה ששם יש קו טלפון זו דירה מושכרת ואין לנו כל כוונה לשלם להם את החשבון מהזיכוי טענה שלומית שכבר נלקחו 280 ש"ח מהסכום המגיע לנו. דרשתי לקבל את ההפרש בשיק לביתי . לאחר מספר שעות חזרה אלי שלומית והודיעה לי כי תוך חודש וחצי אקבל את השיק. ואני שואלת מדוע לא קיבלתי מלחתחילה את הכסף המגיעה לנו?

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה