פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת בעלות לקו שלי מבלי ידיעתי ואישורי נושא התלונה:
בלקר  סיגלית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל 2006 התקבלה שיחת טלפון מוקלטת לביתי שבישרה לי כי אני נושאת חוב לחברה במשך חודשיים ומכיוון של שילמתי אותו הקו ינותק תוך 24 שעות .
אני לקוחה של בזק כבר 10 שנים ויש לי הוראת קבע .
התקשרתי למוקד בזק ושם נאמר לי כי הקו לא שלי הוא לא על שמי ואינני לקוחה שלהם . ביקשתי לדבר עם אחראית משמרה ש " גילתה " כי בזק עשתה העברת בעלות ללא ידיעתי . סיכמנו שישלחו אלי החשבונות הביתה הם ישולמו עלי ידי ובזה נסגור את התקלה (החוב עמד על 270 ש"ח ) והסכום הנ"ל ירד בהוראת קבע אותה תחזיר לי בזק (בוטלה בזמן העברה הבעלות).
עבר חודש וחצי , אני לא קיבלתי לא חשבונות ולא פירוט שיחות כפי שהובטח לי
פניתי לבזק מיוזמתי , והתברר כי החשבונות נשלחו ל"בעלת הקו "כביכול וזו לא אני ,וכמובן אני ממשיכה לצבור חובות , שוב שיחות ארוכות ניהלתי ושוב הובטח לי שהפעם הנושא סודר והחשבונות ישלחו אלי בדואר . בתאריך 20/08/06 התקבלה שוב הודעת ניתוק בכתב . פניתי שוב לאחראית משמרת ערב בשם אתי בבזק שהתנצלה שוב על הטעות ולא הבינה למה אני כועסת "טעויות קורות גם בבזק" הסברתי לה שכבר 4 חודשים שהטעות הזו קיימת ואינה מתוקנת ונמאס לי לפנות לבזק לצבור חובות ולהתחנן לשלם . אתי בישרה לי שהחוב עומד היום על 790 ש"ח שאותו עלי לשלם מיידית בנוסף לחובות השוטפים . אמרתי לאתי שאיני מסוגלת היום לשלם מיידית את הסכום הנ"ל וכמובן שהוראת הקבע שבה הייתי משלמת סכום של 170 בממוצע לחודש בוטלה שלא באשמתי . אתי מסרה לי שאם לא אשלם הנושא יועבר לטיפול במחלקת גבייה , וכן אין בזק חייבה אותי כלל בריביות פיגור תשלום .נאמר לי שאזוכה ב1000 דקות כ-120 ש"ח בגלל שהחוב שלי גבוה שלא באשמתי .
להזכירכם החשבונות בשלב זה עדיין לא הגיעו אלי .
הובטח לי ע"י אתי שבבוקר למחרת ישלחו אלי החשבוניות לעבודה .
קיבלתי את החשבוניות בפקס לאחר 72 שעות שבהם דיברתי עם אין ספור מוקדניות , ומתברר שחשבונית אפריל הינה בסך 71 ש"ח חשבונית מאי הינה בסך 201 ש"ח וחשבונית יוני מכילה את שתיהן ביחד והן טרם בוטלו והינה בגובה 304 ש"ח ומכילה ריבויות בגין פיגורים .
שוב התקשרתי לבזק ונאמר לי שהיתה טעות ותשלח לי חשבונית חדשה .
נאמר לי שאזוכה ב1000 דקות כ-120 ש"ח ב 6 תשלומים כלומר זיכוי של 20 ש"ח כל חודש .
בשלב זה הרגשתי שאין אני יכולה להתמודד עם העלבון בזבוז הזמן והנזק הכספי .
את החשבוניות טרם קיבלתי (היום 27/08/06 ) .

בלקר סיגלית
מס' טלפון 03-9024983
עלבון , סוג הנזק :
פיצוי כספי הוגן כמובטח , תיקון התקלה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בבדיקת המקרה עלה כי העברת הבעלות בוצעה ע"ס הצהרת לקוח על כך שהוא יורש הקו. בדיעבד הסתבר שהמצהיר טעה במספר הטלפון אותו ציין על גבי טופס הבקשה ומכך נבע השינוי השגוי.
תגובה:
הקו הוחזר לבעלות הלקוחה החוקית וכן זו פוצתה ב- 1000 דקות שיחה חינם בפריסה לחצי שנה. הזיכוי מופיע תחת סעיף "חיובים שונים" בחשבונות השוטפים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה