העברת בעלות לקו שלי מבלי ידיעתי ואישורי |
נושא התלונה: |
בלקר סיגלית |
שם/כינוי: |
יום חמישי 20 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באפריל 2006 התקבלה שיחת טלפון מוקלטת לביתי שבישרה לי כי אני נושאת חוב לחברה במשך חודשיים ומכיוון של שילמתי אותו הקו ינותק תוך 24 שעות .
אני לקוחה של בזק כבר 10 שנים ויש לי הוראת קבע .
התקשרתי למוקד בזק ושם נאמר לי כי הקו לא שלי הוא לא על שמי ואינני לקוחה שלהם . ביקשתי לדבר עם אחראית משמרה ש " גילתה " כי בזק עשתה העברת בעלות ללא ידיעתי . סיכמנו שישלחו אלי החשבונות הביתה הם ישולמו עלי ידי ובזה נסגור את התקלה (החוב עמד על 270 ש"ח ) והסכום הנ"ל ירד בהוראת קבע אותה תחזיר לי בזק (בוטלה בזמן העברה הבעלות).
עבר חודש וחצי , אני לא קיבלתי לא חשבונות ולא פירוט שיחות כפי שהובטח לי
פניתי לבזק מיוזמתי , והתברר כי החשבונות נשלחו ל"בעלת הקו "כביכול וזו לא אני ,וכמובן אני ממשיכה לצבור חובות , שוב שיחות ארוכות ניהלתי ושוב הובטח לי שהפעם הנושא סודר והחשבונות ישלחו אלי בדואר . בתאריך 20/08/06 התקבלה שוב הודעת ניתוק בכתב . פניתי שוב לאחראית משמרת ערב בשם אתי בבזק שהתנצלה שוב על הטעות ולא הבינה למה אני כועסת "טעויות קורות גם בבזק" הסברתי לה שכבר 4 חודשים שהטעות הזו קיימת ואינה מתוקנת ונמאס לי לפנות לבזק לצבור חובות ולהתחנן לשלם . אתי בישרה לי שהחוב עומד היום על 790 ש"ח שאותו עלי לשלם מיידית בנוסף לחובות השוטפים . אמרתי לאתי שאיני מסוגלת היום לשלם מיידית את הסכום הנ"ל וכמובן שהוראת הקבע שבה הייתי משלמת סכום של 170 בממוצע לחודש בוטלה שלא באשמתי . אתי מסרה לי שאם לא אשלם הנושא יועבר לטיפול במחלקת גבייה , וכן אין בזק חייבה אותי כלל בריביות פיגור תשלום .נאמר לי שאזוכה ב1000 דקות כ-120 ש"ח בגלל שהחוב שלי גבוה שלא באשמתי .
להזכירכם החשבונות בשלב זה עדיין לא הגיעו אלי .
הובטח לי ע"י אתי שבבוקר למחרת ישלחו אלי החשבוניות לעבודה .
קיבלתי את החשבוניות בפקס לאחר 72 שעות שבהם דיברתי עם אין ספור מוקדניות , ומתברר שחשבונית אפריל הינה בסך 71 ש"ח חשבונית מאי הינה בסך 201 ש"ח וחשבונית יוני מכילה את שתיהן ביחד והן טרם בוטלו והינה בגובה 304 ש"ח ומכילה ריבויות בגין פיגורים .
שוב התקשרתי לבזק ונאמר לי שהיתה טעות ותשלח לי חשבונית חדשה .
נאמר לי שאזוכה ב1000 דקות כ-120 ש"ח ב 6 תשלומים כלומר זיכוי של 20 ש"ח כל חודש .
בשלב זה הרגשתי שאין אני יכולה להתמודד עם העלבון בזבוז הזמן והנזק הכספי .
את החשבוניות טרם קיבלתי (היום 27/08/06 ) .
בלקר סיגלית
מס' טלפון 03-9024983
|
עלבון , |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הוגן כמובטח , תיקון התקלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|