|
|
|
|
|
|
חיוב חודשי על טלפון זמיר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הורי חויבו מעל 10 שנים בביטוח על טלפון זמיר. בפועל יש להם שני מכשירים אך חויבו על 3 מכשירים פניתי לבזק בפקס ותשובתם היתה לקונית זה מופיע בחשבונית כל חודשיים, לאחר מספר שיחות הסכימו לזכות למשך 12 חודשים בלבד,-36 ש"ח
סך כל החיובים מסתכמים מעל 1400 ש"ח על טלפון ששוה כ 60 ש"ח כאשר
ראיתי את החשבונית החודש ונדהמתי מחיוב ומהאטימות של בזק שמסתתרים הודעת החיוב שנשלח כל חודשיים, (אבי נפטר לפני 9 חודשים)
האם זה הוגן לחייב במשך השנים ללא התרעה או הסבת את תשומת ליבם לביטוח על טלפון שערכו 60 ש"ח בלבד
אודה על טיפולכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
החיוב נעשה בגלוי ובכתב, ומופיע בכל חשבון אשר נשלח ללקוחותינו לא ברורה הדרישה להתרעה / הסבת תשומת הלב.
יחד עם זאת, הלקוח זוכה כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין עבור תקופה ארוכה על התשלומים ששולמו. |
תגובה: |
הלקוח זוכה כבר |
פתרון: |
|
|
|