פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי על טלפון זמיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הורי חויבו מעל 10 שנים בביטוח על טלפון זמיר. בפועל יש להם שני מכשירים אך חויבו על 3 מכשירים פניתי לבזק בפקס ותשובתם היתה לקונית זה מופיע בחשבונית כל חודשיים, לאחר מספר שיחות הסכימו לזכות למשך 12 חודשים בלבד,-36 ש"ח
סך כל החיובים מסתכמים מעל 1400 ש"ח על טלפון ששוה כ 60 ש"ח כאשר
ראיתי את החשבונית החודש ונדהמתי מחיוב ומהאטימות של בזק שמסתתרים הודעת החיוב שנשלח כל חודשיים, (אבי נפטר לפני 9 חודשים)
האם זה הוגן לחייב במשך השנים ללא התרעה או הסבת את תשומת ליבם לביטוח על טלפון שערכו 60 ש"ח בלבד
אודה על טיפולכם
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
החיוב נעשה בגלוי ובכתב, ומופיע בכל חשבון אשר נשלח ללקוחותינו לא ברורה הדרישה להתרעה / הסבת תשומת הלב.
יחד עם זאת, הלקוח זוכה כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין עבור תקופה ארוכה על התשלומים ששולמו.
תגובה:
הלקוח זוכה כבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה