פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון לצרכני אתר 144 של בזק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-18 ינואר 2006 פניתי מעל גבי אתר זה בתלונה על אתר 144 של בזק. תשובתם, כרגיל, היתה שבלונית ולא נתנה מענה פשוט לשאלה בסיסית: מתי [תאריך, שנה] יעלה אתר 144 המשודרג אל האויר.
מכיון שעברו כמעט 9 ירחי לידה מאז, אני מעלה שוב את שאלתי המקורית. בהנחה שבזק חברה רווחית, מישהו בודאי תיכנן שם את מועד העלאת האתר לאויר. האם הפעם יתנו מועד? כנראה שלא. להלן שאלתי שוב, מינואר 2006:

לא רק האתר סובל ממה שהוא סובל, אלא גם תשובת דובר החברה איננה משתנה מזה זמן רב, ונראה שנעשה שם שימוש רב מדי ביכולות ה-Copy/Paste אל מול הפונים בתשובה שבלונית שאיננה אומרת כלום.
האתר לא עובד, או עובד כמו במדינה מתפתחת. התשובה הנדרשת: מתי (תנו מועד מדוייק, כמו במדינת תקשורת מתוקנת) יעלה סוף סוף אתר 144 המשודרג והמובטח אל האויר.
מתי. זה הכל: הפרוייקט יסתיים בחודש[...] שנה[...] ויעמוד לרשות הציבור. האפשר? מסופקתני אם דובר החברה יענה הפעם בתשובה מעודכנת.
תפתיעו אותי, בזק!
כספי (הצורך לפנות למוקדן) סוג הנזק :
פירסום וגילוי נאות של מועד מתוכנן לעליית אתר 144 ל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה