פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברדק בבזק בינלאומי נושא התלונה:
פלקסר אתי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מס' לקוח משלם: 999057762
בקצרה, מכיוון שאין לי את הזמן להקדיש למשהו שהיה צריך להסתיים מזמן.
ב 6.03.06 שלחתי מכתב לערן קרסטל לבטל חבילת גלישה שהייתה בהקפאה.
לאחר שהמשכנו לקבל חשבוניות "התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים", פניתי ב 9.06.06 דרך אתר תלונה מס' 10033.
יש לציין לחיוב, שתוך מס' ימים התקשרו מבזק בינלאומי והודיעו שמטפלים בתלונה.
ב 9.07.06 התקשרה אביגיל מבזק בינלאומי והודיעהשהבעיה נפתרה ואקבל תשובה דרך אתר תלונה.
נכון להיום:
1. לא קבלתי תשובה לסיום הפרשה.
2. אתם ממשיכים לשלוח חשבוניות לתשלום. כאילו לא קרה דבר.

אני שואלת , מה קורה פה?

אבקש תשובה רק בכתב לסיום הפרשה. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
המקרה שייך לחברת בזק בינלאומי. תגובה:
הפניית הלקוח לחברת בזק בינלאומי לברור המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה