פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות לטלפון ברניית חבילת אינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2005 התקשרתי לבזק והזמנתי מהם חבילת אינטרנט למחשב שלי, הם אמרו לי אז שיש להם איזהשו מבצע שמקבלים גם טלפון וכל מה שצריך זה להתחייב לשנה עם האינטרנט. אני בדקתי את זה כמה פעמים איתם שזה רק לשנה- כי אמרתי להם שאני סטודנטית ובטוח אעזוב בסוף השנה ולא רוצה להתחייב לשום דבר שהוא מעל לשנה. הפאשלה הראשונה שלהם היתה בנקודה זאת שהם גם לא הסבירו לי מה התנאים של הטלפון שאני מקבלת, אני חשבתי שהוא מתנה עם המבצע, ולא אמרו לי כלל בטלפון שזה בעצם עולה לי כסף. כשהגיע אליי טכנאי של בזק להתקין לי את האינטרנט הוא הביא איתו גם את הטלפון "במתנה", החתים אותי על טופס של בזק. בטופס הזה לא היה שום מידע על המבצע שהצטרפתי אליו, ושוב לא ראיתי שם שום דבר על הטלפון והתחייבות נוספת למבצע שלהם. בדואר נשלח אליי מכתב הצטרפות לאינטרנט למבצע WOW,שההתחייבות היא ל"תקופה מינימאלית" או לקנס מראש. אני הבנתי מזה ששוב ההתחייבות היא כפי שנאמר לי לשנה לפי המכתב הזה. רק אחרי כמה חודשים גיליתי שהטלפון שקיבלתי "מתנה" בעצם אני משלמת עליו- לפי הפירוט חשבון שקבלתי, אז התקשרתי לבזק- ונאמר לי שהמבצע הוא קבלת טלפון שבעצם לא ממש משלמים עליו- כי הוא מתקזז עם השיחות טלפון שאני עושה כל חודש. שוב נאמר לי גם בשיחה זאת, ווידאתי את זה- שהתחייבתי סה"כ לשנה. בתחילת אוגוסט התקשרתי לבזק כדי לוודא את כל עניין ניתוק הקו טלפון שלי והאינטרנט, זו השיחה הראשונה שנאמר לי בה שאם אני מקפיאה את הקו ומנתקת את האינטרט אני צריכה לשלם קנס של מעל 400 ש"ח, כתשלום על הטלפון- שלפי דבריהם, אני מחוויבת לתשלומים עליו עדיין. זה כמובן הפעם הראשונה ששמעתי משהו כזה ומאוד התעצבנתי, שוב הסברתי להם את סיפור הצטרפותי לבזק ואמרתי להם שלא הייתי מצטרפת אליהם אם היית ייודעת שהמחוייבות היא מעל לשנה. בשיחה זאת הם אף הוסיפו שאחרי השנה התעריפים שלהם עולים, והוא רצה להעלות לי את התעריף לאינרנט- מה שהיה נראה לי ממש מוזר, כי לפי הטענה שלהם עוד הייתי במבצע שלהם וזה לא הסתדר עם עליית המחיר על ידם. את זה הצלחתי להוריד, לאחר הרבה כאב לב של צעקות וריטונים, אמרתי להם שאני עוזבת לחו"ל עוד חודש ואין לי שום כוונה להמשיך איתם. לאחר כשבועיים התקשרתי שוב לבזק כדי לברר את העניין לעמוקו, בשיחה זאת אמרו לי שוב שאני צריכה לשלם קנס, אבל משום מה הוא היה מופחת יותר (בערך 300 ש"ח), אני ביקשתי לדבר עם האחראי של הנציג, כמובן שזה לקח גם כן זמן, עד שאחרי שעה של שיחה איתה הצליחו להשיג לי את האחראי, היא אמרה שהיא נורא מתנצלת וכנראה יש פה משהו שהוא לא תקין, והיא תבדוק את העניין ותחזור אליי עוד באותו הערב. חיכיתי עד מאוחר ולא שמעתי כלום מבזק. כאן המקום לציין שכל השיחות שלי עם בזק על הסיפור הזה היו ביחס מחפיר ביותר, כל פעם שהם אמרו לי שהם יבדקו ויחזור אליי, לא שמעתי מהם כלום, והייתי מתקשרת אחרי כמה ימים שוב לברר את הנושא. כמובן שכל שיחה שהייתי עושה שוב, הייתי צריכה להסביר את הסיפור מההתחלה, ושוב מועברת לאחראי שהיה מבטיח לחזור- ולא חוזר אליי! קיבלתי בדואר, באמצע אוגוסט מענה מבזק סטור- ש-199 הפנו אליהם לגבי הבעיה שלי, וכל מה שרשמו לי זה התחייבות שלתשלומים של 36 חודש, כמובן שזה המכתב הראשון שקיבלתי מהם (אחרי יותר משנה) על התחייבות שכזאת.לפני מס' ימים נאמר לי ע"י נציג של בזק שהם לא יכולים לעזור לי ואני צריכה לפנות לבזק סטור. הגעתי לבזק סטור עם המודם והטלפון כדי לסיים את החיבור שלי בבזק, והם אמרו ליש הם בכלל לא הכתובת ואין להם מה לעשות אלא להפסיק לי את האינטרנט ולהקפיא לי את הקו. ברגע שהם יעשו את זה- אני יחוייב בהמשך התשלומים על הטלפון- שוב 400 ש"ח. דיברתי עם האחראי של בזק סטור, והיא אמרה לי שוב, ביחס אנטיפטי, שזה לא קשור אליהם וצריך לדבר עם פניות ציבור. דיברתי איתם יום אחרי- והם אמרו שהם שלחו מכתב עם התשובה, רק שהבעיה היא שוב ששלחו אותו שנה מאוחר יותר משום מה...
הם עשו טעות ענקית בכך שהטעו אותי לחשוב שמדובר בתהחייבות לכמה שנים גם על הטלפון, מה שלכל האורך- וללא מכתבים ששלחו אליי בהחלה, אני וידאתי איתם שמדובר בהתחייבות לשנה. בגלל ההטעייה הזאת אני לא מוכנה לשלם את הפאשלה שהם לא הודיעו לי על התלושמים האלו,ף ולכן לא מוכנה לשלם את הקנס של ה-400 ש"ח. זאת הטעיית לקוח מפורשת ביחד עם זלזול ויחס מחיפר של הנציגים והאחראים ובזק סטור שהייתי איתם בקשר, תוך טיפול מחפיר ואיטי בכל הסיפור הזה.
כספי סוג הנזק :
הורדת ההתחייבות על הטלפון פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה