פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות לקו חדש שהוזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתים בהמלצת חברת בזק עקב ניתוקים רבים באינטרנט ADSL
הומלץ לי להתקין קו טלפון חדש +ADSL כדאי להקל בניתוקים ו כך עשיתי הזמנתי קו טלפון חדש (אך קו ה ADSL לא הותקן כראוי ו לכן לא עבד פניות אין סופיות לבזק אך תמיד הגעתי למבוי סתום שלא כלל פיתרון לבעיה
תכנאי בזק הגיע לבדוק את הבעיה ו מאחר ו לא הצליח למקד את הבעיה אותו תכנאי עשה פעולה פשוטה מאוד ו העביר את האינטרנט לקו הקודם שעליו עוד עבד ה ADSL המקורי שיש בדירה ו בכך אמר ה אינטרנט עובד
פניות רבות לבזק לא עזרו ו אז ביקשתי לדבר פנים מול פנים עם בזק הופנתי למשרדי בזק ברחובות ו אני גר בחולון
לאחר טירטור של בזק קבעתי פגישה בראשלצ הגעתי לפגישה ו ביקשתי לדבר עם אחראי האחראי הגיע הסתכל במחשב ו קבע אתה חייב לשלם את כול הסכום ו לא הסכים לשמוע את הצד שלי
לבינתיים חשבון הטלפון החדש שהוזמן על ידי בהמלצת בזק לא עבד כראוי ו לא פתר לי את בעיית הניתוקים
כן הזמנתי קו ADSL שלא עבד
ו לפי פירוט השיחות שנעשו מהקו החדש היו ברובן ל 166 שירות התיקונים של בזק
כרגע ישנה תביעה משפטית נגדי
מספר הטלפון שהוזמן 035586748 מספר טלום קיים בדירה 035502323
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
בדיקה מחודשת לגבי הקו תשלום חלק קטן של חשבון הטלפ פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
הלקוח קיבל תשובה מחברת בזק כי לא ניתן להענות לדרישתו שכן הזמין את הקו ושירות האינטרנט בתנאי מבצע. הסרת הקו והאינטרנט נעשתה לבקשתו בטרם הסתיימה תקופת ההתחייבות.
באשר לטענת הלקוח לגבי השירות שלא פעל כשורה, נמצע כי הדבר נבע מחיבור לא נכון שביצע הלקוח.
תגובה:
מאחר והחשבון נמצא בטיפול עו"ד, על הלקוח להסדיר את החוב מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה