פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות משירות האינטרנט של בזק- WOW נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.11.06 ביקשתי להתנתק משירות תשתית האינטרנט של בזק לאחר שעברתי דירה מבית הוריי ולתדהמתי נאמר לי שאני מצוי בהתחייבות וכי ניתוק יעלה לי 250 שקלים, וזאת למרות שמעולם אבל מעולם לא ביקשתי להיכנס למסלול התחייבות ואף נאמר לי במפורש בחודש אוגוסט ע"י נציגת שירות של בזק כי אני במסלול ללא התחייבות.
להלן פירוט התרחשות הדברים:
במהלך חודש אוגוסט 2006 לאחר שהסתיימה תקופת ההתחייבות שלי לשירות WOW של בזק, פניתי לשירות הלקוחות וביקשתי לשדרג את מהירות האינטרנט בביתי מ-750 ל- 1.5 מגה בהתחייבות לשנה. מייד לאחר ששודרגה המהירות התברר לי שאיני מצליח כלל להתחבר לאינטרנט ולאחר אינספור פניות לתמיכה הטכנית נשלח טכנאי לביתי שהודיע לי כי באיזור שלי בכלל לא ניתן לשדרג למהירות של 1.5 מגה וכי הוא לא יודע למה שינו לי בכלל את המהירות כשאי אפשר. הוא התקשר למוקד לשנות לי את המהירות בחזרה ל-750 במסלול ללא התחייבות לפי בקשתי. לאחר שבעיות ניתוק אינסופיות מהאינטרנט נמשכו גם לאחר ביקור הטכנאי פניתי למוקד 199 וביקשתי להתנתק מהשירות, נציגת השירות, ביקשה את אישור בעל הקו (אבא שלי) הודיעה לי שאין כל בעיה להתנתק מאחר ואני לא מצוי בהתחייבות והעבירה אותי לנציג קשרי הלקוחות שניסה לשכנע אותי להישאר בכל זאת בשירות אך הודיע לי לבסוף כי לצורך ניתוק עליי להוריד טופס מיוחד מאתר בזק לשלוח אותו בפקס ולהחזיר את המודם לחנות בזקסטור. כעבור מספר ימים אף הגיע לביתי מכתב מבזק המסביר לי את ההליכים הנדרשים לצורך ניתוק מהשירות.
לבסוף החלטתי בשלב זה לא להתנתק עדיין (מאחר ועמדתי לעבור דירה ולא רציתי להתקין קו של חברת הוט לזמן כל כך קצר) בפניה נוספת לתמיכה הטכנית על הניתוקים הנמשכים הוחלט לשלוח לביתי טכנאי נוסף שעבד בביתי כשעתיים והתקין מגברים ואמצעים נוספים שפתרו את בעיית הניתוקים למספר ימים בלבד.
לאחר שעברתי בתחילת נובמבר דירה החלטתי להתקין תשתית אינטרנט באמצעות חברת הוט ועל כן התקשרתי ב-6.11 למוקד בזק על מנת לבקש להתנתק משירות WOW ואז נעניתי לתדהמתי שאני מצוי במסלול התחייבות ולצורך ניתוק אאלץ לשלם 250 שקלים. לאחר שהבהרתי לנציג השירות שלא היו דברים מעולם, ומעולם לא ביקשתי להתחייב לשום שירות לשנה, הועברתי לנציגת קשרי לקוחות ולאחר שיחה ארוכה שבה חזרתי שוב על דבריי כי מעולם לא ביקשתי להתחייב לשירות WOW לאחר שמהירות הגלישה שלי הוחזרה ל-750 ואף נאמר לי במפורש ע"י נציגת שירות ונציג קשרי לקוחות בחודש אוגוסט כי אין כל בעיה להתנתק מהשירות וכי אני לא מצוי בכל התחייבות.
נציגת קשרי הלקוחות שוב טענה שאני מצוי במסלול התחייבות למרות טענותיי. לבסוף הודעתי כי אני מוכן לשלם את ההפרשים בין מחיר המבצע למחיר הרגיל בתקופה המדוברת (3 חודשים) שמגיעים לכ-110 שקלים אבל לא לשלם 250 שקלים בגלל טעות שלהם. בנוסף דרשתי כי יוציאו את תמלילי השיחות שהיו לי עם נציגי השירות שלהם מחודש אוגוסט והעתקים של מכתבים על תקופת ההתחייבות שלכאורה התחייבתי לה ע"פ בזק ולא נשלחו לי למעשה מעולם.
נאמר לי ע"י נציגת קשרי הלקוחות כי יחזרו אליי בהקדם עם תוצאות הבדיקה אך חלפו שלושה ימים ואיש לא חזר אליי ובפניות נוספות לשירות הלקוחות נאמר לי שהנושא בטיפול ויחזרו אליי אך איש לא חזר אליי עד לרגע זה.
אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה אל מול חברת בזק.
כספי סוג הנזק :
ניתוק משירות WOW של בזק ללא תשלום קנס יציאה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה