פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה בלתי מוצדקת, אטימות ללקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתב שנשלח לפני חודש וטרם נענה ומפרט את הבעיה:
13.10.2006
לכבוד מר יעקב גלברד
מנ"כל בזק
החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
ת.ד. 7100
תל אביב 67012

א.נ.
אני משלם את חשבונותי באמצעות הוראות קבע – לבנקים או לחברות כרטיסי האשראי.
ביום 3.9.06 כתבתם לי מכתב שמספרו 17596552 בו הודעתם לי שאני חייב לכם כספים. הדבר נראה לי תמוה ופניתי אליכם בטלפון 199 והובהר לי כי חברת כרטיסי האשראי "סרבה" לשלם. פניתי לחברת כרטיסי האשראי על מנת לקבל הבהרות ונמסר לי כי כל חשבונותי כובדו כולל חשבונות מאי, יוני ויולי 2006. אחרי שקיבלתי תשובתם פניתי אליכם ביום 10.9 בפקס שעליו טרם קיבלתי מענה.
לאחר מספר שבועות קיבלתי חיוב על "החוב" שאינני חייב לכם. שוב פניתי טלפונית, לפקידה בשם אולגה, שאף העלתה את חברת כרטיסי האשראי על הקו ושמעה במו אזנה כי חברה זו לא "סרבה" לשלם אף חשבון שלי. היא הבטיחה להעלות נושא זה למנהל ולחזור אלי.
חזרו אלי בדיוק באותה מידה שענו לפקס שלי. אני בסך הכול לקוח של מונופול ולא צריך להתייחס אלי.
שוב חזרתי וטלפנתי ומסרו לי שאני חייב סכום זה אבל "ויתרתם" לי על הריבית (בסך 2 ₪). לא הסבירו לי מדוע לא עונים, לא הסבירו לי מדוע חברת האשראי מכחישה את דבריכם.
לכם קל להכניס את ידכם לכיסי – יש לכם את מספר כרטיס האשראי שלי, ואני בתמימותי חשבתי כי תנהגו גם ביושר.
אני מצפה מהמנכ"ל שיתנהג טוב יותר וגם יענה לפניה, אבל ליתר ביטחון אשמור אותה כך שאם לא תגיע תשובה אנהג על פי שיקולי.
בכבוד רב(?)
יוסף קוסט

ועלבון סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה