פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בזק מעלה את מחיר המנוי של הגלישה באינטרנט בסוף שנת המנוי בלי לתאם אם המנוי אע"פ שדובר אחרת
לפני שנתיים נגמר לי המנוי בבזק ולא שמתי לב שהסתיים, אחרי 3 חודשים היתקשרתי לברר וכשגיליתי שאני משלם פי 2 ממה שסוכם רציתי להתנתק מבזק.
בבזק הציעו לי לזכות אותי על כל הסכום בתנאי שאני יעשה מנוי לשנה נוספת
הסכמתי בתנאי שבסוף שנת המנוי אני ינותק אוטומטית {כדי שלא יחייבו אותי שוב בסכום המלא והלא נכון}אמרו לי שזה בלתי אפשרי אך היתחייבו שתשלח אלי הודעה גם במייל וגם בדואר.
סוכם שסכום המנוי לחודש יהיה 60 שח
עברה שנה ולא נשלחה אלי הודעה {לא במייל ולא בדואר}כפי שהובטח
ונגמר המנוי וחייבו אותי במקום ב 60 ש"ח בסכום של 128 ש"ח {אע"פ שאם הייתי מתקשר ומבקש לעשות מנוי החיוב היה 80 ש"ח למקרה שאני לא מתחייב ואם הייתי מתחייב לשנה הייתי מחוייב ב 40 ש"ח}
פניתי אליהם והם הודו שלא שלחו לי הודעה על סיום המנוי {אע"פ שבהתחלה טענו ששלחו
}אך לא היו מוכנים לזכותי על 6 החודשים שחויבתי בסכום של 128 ש"ח
ואני שואל גם בכלליות
למי מיועד הסכום של ה128 ש"ח ?לדפוק את מי שלא שם לב שנגמר המנוי????
זו השיטה של בזק {כי הרי אם רק תתקשר תשלם 80 אע"פ שלא תתחייב לשנה}
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שנגזל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה