פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל-אביב כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2005 באתי להסכם על מחיר לאינטרנט בערך של 35 ש"ח לחודש, במבצע שנערך באותה תקופה, להפתעתי החודש שקיבלתי את חשבון בזק ראיתי שמחייבים אותי ב- 70 ש"ח שטילפנתי לחברה מסרו לי שהמבצע נגמר באפריל והייתי צריכה לטלפן ולהודיע להם כי אני רוצה להמשיך, מכיוון שהם "מונופול" ברור שאני ממשיכה אצלהם, בעלי נפטר השנה והוא היה מטפל בכל החשבונות כך שאני לא שמתי לב עד עכשיו שפניתי אליהם ואחרי מאבק מילולי הם החליטו להחזיר לי 70 ש"ח , מכיוון שהם לא הודיעו לי על סיום המבצע לדעתי בזק צריכים להחזיר לי מחודש אפריל שבו נגמר המבצע,, אבקשכם לטפל בנושא, קוראים לי נילי קינן, הטלפון של 03-6052684

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה