|
|
|
|
|
|
הפרת תנאי מבצע |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפניי כשנה הצטרפתי לשרות ADSL בתנאי מבצע לשנתיים .
המבצע כלל תשלום מוזל ומכשיר טלפון אלחוטי במתנה .
לאחר שבדקתי בחשבון התברר לי כי אני משלמת על הטלפון האלחוטי , כמו כן הטלפון האלחוטי אינו נמצא בשימוש עקב איכותו הנמוכה .בשיחה שערכתי מול נציג שרות נמסר לי כי המכשיר אינו ניתן במתנה אלא במחיר מוזל , וגם כאשר אמרתי כי אני מוכנה להחזיר את הטלפון נציגת השרות סרבה לקבלו חזרה והוסיפה שהנושא יעבור לטיפול .
עבר חודש מאז שהנושא עלה וטרם קיבלתי תשובה .
בתור עובדת בזק לשעבר אני מאוכזבת ומתביישת בטיפול הלקוי שבוצע וכן בהבטחות שלא קויימו וחבל שבחברה כה גדולה ומכובדת המידע שניתן ללקוחות אינו אחיד .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי וניתוק מיידי של האינטרנט והקו . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|