|
|
|
|
|
|
הטעיה של נציג מכירות וטיפול כושל של נציגי בזק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בינואר 2006 ביקשתי להתנתק מבזק מהטלפון והאיטרנט ולעבור לכבלים, מכיוון שהציעו הצעות אטרקטיביות יותר. נציג שימור לקוחות פנה אלי ואמר שיתו לי הצעה משופרת 1000 דקות חינם לחודש למשך חצי שנה. הסכמתי להשאר בבזק והתחייבתי לשנה באינטרנט. לאחר כחודש קיבלתי את החשבון ולהפתעתי ראיתי שקבלתי 1000 דקות לחצי שנה ולא לחודש. כעסתי מאד, התקשרתי לבזק ואמרתי להם שבתנאים אלו לא הייתי מסכים לעסקה מאחר שבכבלים אני מקבל 2000 דקות לחודש ובעלות נמוכה יותר. לא עזרו הטענות וההסברים ההגיוניים, ביקשתי להתנתק מכל השרותים של בזק ולא לשלם את דמי הניתוק מהאינטרנט משום שהסמתי לעסקה בהתחלה רק בתנאים של 1000 דקות לחודש. ובכול תנאי אחר לא הייתי מצטרף. בזק ניסו להשאיר אותי אצליהם ושני נציגים היציעו לי כביכול הצעות משופרות שבחישוב פשוט הראו שלמעשה הם יעלו לי יותר (הטעייה נוספת של נציגי בזק). כמובן שהתנתקתי והם ממשיכים לרדוף אחרי לתשלום דמי הניתוק. מסתבר שנציגי בזק לא עובדים לפי הגיון והבנת הצרכנים ורק מנסים להטעות ולגבות כמה שיותר מהלקוחות. ביקשתי שיפרידו מהחשבון את החוב לטלפון ואת הקנס על ביטול האינטרנט בכדי לשלם את חשבון הטלפון, אולם הם מסרבים ומתעקשים שאשלם גם את דמי הניתוק.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לבטל את דמי הניתוק ולשלוח חשבון נפרד של חשבון הטלפ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|