פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים פעמיים ומנתקים מהשירות... מחייבים עוד הפעם ועוד הפעם מנתקים...de נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי קו אחד בבזק, כמו מטומטם הזמנתי עוד קו אצלם...
למה מטומטם?
כי על הקו השני הלבישו לי את שירות האינטרנט שהיה בקו ראשון,
וחייבו פעמיים בשניהם...
ומה היום?
(לפני כחודש נגנב ממני כ.אשראי, ממנו הייתה הוראת הקבע לכרטיס)
ללא הודעה, ללא מכתב - פשוט ניתקו! כי ההוראה לו כובדה...
התקשרתי, שילמתי במקום, נתתי כ.אשראי חדש - יש אישור תשלום* גם!
ומה עשו???
לאחר כמה ימים - היום - פשוט ניתקו....

פשוט ביזיון!

מעכשיו אני שוקל ומכין את עצמי למעבר להוט...!!!

*** אני מעוניין גם לתבוע את החברה. לא יודע איף, אך אני אשקיע את כל כולי לזה... והם ישלמו בסוף את הכל!!!
חוץ מעוגמת הנפש, ביזבזתי המון זמן לטלפונים והמתנות סוג הנזק :
חיבור מיידי של הקווים, ופיצוי כספי עבור 3 שעות עבו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לפי בדיקת המקרה המתואר, להלן תשובתינו :
1. לגבי שירות האינטרנט המהיר, נבדק ונמצא כי הלקוח ביקש התתקנת השירות בקו החדש, אך לא התקבלה מצידו בקשה להסרתו בקו הראשון. עם פנייתו למוקד שירות הלקוחות בבקשת הסרה, הלקוח זוכה מיום חיבור השירות בקו החדש.
2. לגבי ניתוק הקו - מאחר ובזק לא עודכנה כי כרטיס האשראי לא תקף, הוראת הקבע חזרה וגררה את ניתוק הקו.
תגובה:
1. הלקוח זוכה בעבור שירות ADSL, מיום החיבור לקו החדש.
2. הלקוח זוכה מעלות דמי חיבור ואף פוצה בדקות שיחה חינם בגין הניתוק שנעשה בטעות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה