פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קו אבל צריך לשלם נושא התלונה:
לובנברג גדעון שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עקב חבלה בקווי הטלפון באזור מגורי נותקו הקווים בהתחלת נובמבר. עד היום לא הצליח בזק לתקן את הקו. קיבלתי חשבון הביתה הדורש ממני תשלום של השיחות והחזקת הקו לחודשי נובמבר ודצמבר. התקשרתי למוקד של בזק (199) ונאמר לי שאין אפשרות לא לשלם, אלה צריך לשלם ואחרי תיקון התקלה תוכל לבקש החזר כספי. לבסוף נתנו לי דחיה של 5 ימים (מה-15 ל-20) בתקווה שיספיקו לתקן את הקו. ב-20 לדצמבר עדיין לא היה קו ולכן התקשרתי שוב לבזק. אותו תשובה, לא ניתן לא לשלם אך הם יבדקו מה ניתן לעשות ויחזרו אליי, מה שכמובן לא קרה. אני לא מצליח להבין למה אני צריך לרדוף אחרי בזק. היה צריך להיות אוטומטי שאם אין קו תקין לא צריך לשלם ולא צריך לחכות עד סוף התיקון כדי לבקש החזר ופיצויים.
לבטל את החיוב הקבוע על הקו לנומבר ודצמבר ולפצות אותי על בזבוז זמן האדיר ברדיפה חרי בזק. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה