פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב החשבון למרות ביטול השירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מס' לקוח: 20787928
בחודש יוני 2006 עברנו לשימוש בשירות אינטרנט של חברת הוט. הודענו טלפונית לספק בזק בינלאומי לגבי הפסקת השירות. הספק ניתק אותנו והפסיק את החיובים לאלתר. הודענו גם לחברת בזק. מכיון שהיינו מחוייבים לשנה במסגרת תכנית מסויימת התבקשנו להמשיך לשלם עד סוף תקופת ההתחייבות שהיא ראשון לאוקטובר 2006. שילמנו הכל כנדרש. להפתעתנו, גילינו שבתום תקופת ההתחייבות המשיכו לחייב אותנו ועוד בסכום גדול מהקודם מכיוון ש"נגמרה התכנית שבמבצע"( כהתברר לנו מאוחר יותר).בנוסף, כשהתקשרנו לבזק לביטול השירות ביוני 2006 לא הודיעו לנו שעלינו להזדקות על קופסות המודם וכ"ד.
על זה נודע לנו כמה חודשים אחרי כששמנו לב שממשיכים לחייב אותנו ורק אחרי שהתקשרנו לביטול השירות בפעם הנוספת.
חברת בזק לא טרחה ליצור איתנו קשר ולא טרחה לידע אותנו לא על המשך החיוב ולא על העלת סכום החיוב.
החזרנו את הציוד לחברה. אנו דורשים החזר כספי מלא עבור חודשים אוקטובר,נובמבר,דצמבר2006,ינואר2007
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על החיובים עבור שירות שלא קיבלנו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה