פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכום גבוה יותר עבור אינטרנט מהיר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/2/07 נגמר מבצע אינטרנט מהיר שבו הייתי מנוי במשך 24 חודשים. בתאריך 5/1 התקשרתי לבזק כדי לברר על תנאי ההצטרפות למבצע חדש, ודיברתי עם טלפנית בשם רותם. היא הודיעה לי שאוכל להמשיך להנות מאותו מחיר ששילמתי במבצע הקודם שהוא 35 ₪ כולל מע"מ . אני הסכמתי והתחייבתי לשנה נוספת במחיר זה.
לפני שבוע קיבלתי מבזק מכתב המברך אותי על הצטרפותי לשירות WOW במחיר 38.90 לחודש כולל מע"מ.
התקשרתי שוב לשירות לקוחות והסברתי לנציגכם (יוגב) את המצב , אך הוא הבהיר לי שזהו התעריף החדש ואין מה לעשות. אני מודע לכך שזוהי תוספת של 4 ₪ בלבד אך עבור 12 חודשים הסכום מצטבר לסכום גדול יותר.ובנוסף ,אם המקרה היה הפוך , אני בטוחה שבזק לא היו מוותרים על סכום זה .
יוגב ביקש ממני לפקסס מכתב למספר 1198 אך משום מה בזק לא קיבלו את הפקס.
אני לא מבין למה אני צריך להיטרטר עם פקסים כשאר בשיחת טלפון אחת ניתן לברר את כל הפרטים.
אני מבקש שייגבה ממני 35 ש"ח לחודש , כפי שסוכם בשיחת הטלפון
תודה
כספי סוג הנזק :
אני מבקש שייגבה ממני 35 ש"ח לחודש , כפי שסוכם בשיחת הטלפון פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות לקוחות בזק שם ותפקיד:
מספר הטלפון שגוי ואף הסלולרי.
תגובה:
לצערנו לא ניתן לטפל בתלונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה