פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול ומופרז על תשתית אינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 24/1/2007 הסתיים החיבור שלי לאינטרנט שהיה דרך המעסיק הקודם שלי.
ב 25/1/2007:
1. הוצע לי ע"י חב' 012 להצטרף ל- bundle שכולל תשתית בזק+ספק בקצב 1.5מס"ש במחיר 69 ש"ח לחודש.
2. כדי לוודא זכאות קיימנו ל bundle מבחינת בזק קיימנו שיחת ועידה שבה השתתפו נציגת בזק, נציגת 012 ואנוכי. בשיחה שאלנו את נציגת בזק אם אפשר להצטרף ל bundle ולאחר שבדקה מסרה שכן.
3. באותו ערב, לאחר שסיכמתי על ההצטרפות עם 012 הודעתי טלפונית למוקד 199 שהצטרפתי ל bundle כדי למנוע מצב שבו אהיה מחויב בנפרד לעוד כמה ימים עד שזה יגיע בצינורות המקובלים. הנציגה אף אמרה שטוב שהתקשרתי ושלא יחייבו אותי בנפרד מאותו יום.

בחודש מרץ אני לא בטוח אם זה 11 או 12 ולמרץ, התחוור לי שחויבתי בחשבון הטלפון במעל 120 ש"ח עבור wow extra. פניתי למוקד 199 והתרעמתי על החיוב הכפול. נמסר לי שלא התקבלה שום הודעה מ 012 על bundle ולכן אני מחויב בנפרד. הנציגה מסרה שיערך ברור מול 012 ושאקבל תשובה תוך 3 ימים.

כעבור שבוע, משלא חזרו אלי פניתי שוב וביקשתי לדבר עם אחראית בכירה יותר. לאחר שחזרתי על הסיפור היא חזרה על הסיפור שלא התקבלה פניה מ 012 והבטיחה לבדוק זאת למחרת היום.

ב 21/3/07 חזרו אלי בשיחת ועידה נציגת 199 (מירי) ונציגת 012 ובה הודיעו לי שבעצם אני לא זכאי ל bundle מבחינת בזק. בכך חזרה בה בזק מההצהרה שנמסרה חודשיים קודם לכן. כשהתרעמתי על כך ועל החיוב המופרז והכפול מסרה לי מירי שאין מה לעשות ושלא ניתן לקבל זיכוי. נציגות החברות התכתשו ביניהן. מסרתי להם שאני מעוניין להתנתק עוד היום ושלא יחייבו אותי יותר וסיימתי את השיחה.
היום, 22/3 התקשרתי למוקד 199 לוודא שמנתקים אותי ומפסיקים את החיוב. בשיחה עם שימור לקוחות הוצע לי זיכוי חלקי של 80 ש"ח ומבצע לתשתית בנפרד במשך שנה. קיבלתי את המבצע והחלטתי להמשיך את ההתחברות שלא במסגרת bundle. באותה שיחה הסבירה לי הנציגה שבגלל שלא הייתי זכאי ל bundle חייבו אותי בנפרד ב"מחיר מחירון" של 120 ש"ח לחודש. זה בדיוק כפול מהמחיר של 60 ש"ח לחודש שמציעים לכל מי שאני מכיר בשנה האחרונה. זאת ועוד, מסתבר שה 127 שהם לקחו זה רק ההתחלה והם מתכוונים לחייב אותי בעוד 120 על עוד חודש שעבר מאז.

סה"כ יוצא שבזק נתנה הצהרה כוזבת וחזרה בה בלי להודיע. ניצלה את התקופה שבה לא הייתי מודע לזה כדי לחייב אותי באופן כפול ובמחיר מופרז (צריך לזכור שבמסגרת ה bundle 012 מעבירים לכיס של בזק עוד תשלום על אותה התשתית).
סה"כ שיקרו לי וגרמו לי נזק כספי של 240 ש"ח שממנו זיכו אותי ב 80 בלבד. עוד 160 ש"ח רווח נקי לכיס של בזק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא על התשלום הכפול פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה