פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור טלפון לשכונה חדשה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במזל טוב קיבלנו טופס 4 להכנס לבית חדש . התחברנו לחברת החשמל, לחברת הגז, הכבלים אבל כשרצינו לחבר קו בזק התברר לנו שיש בעיה בהשחלה של בזק והם צריכים "לטפל בעניין". בשירות הלקוחות אומרים לנו שאין עם מי לדבר, ביקשנו לדבר עם מישהו יותר בכיר והם אומרים שזה בלתי אפשרי (למרות הסיסמא המבריקה "יש עם מי לדבר"!???) ושתוך חודש או חודשיים יודיעו לנו מה קורה. משום כך אין לנו אפשרות להתחבר גם לאינטרנט וגם לא לקבל קו טלפון. האם זה נשמע לכם הגיוני לחכות 2-4 חודשים לקו טלפון? הלו?
לא מאפשרים לקבל קו טלפון בזמן סביר סוג הנזק :
טיפול מיידי בתשתיות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניול לקוחות, בז שם ותפקיד:
לאחר בדיקה וביצוע עבודות התשתית באזור
הותקן הקו לשביעות רצון הלקוחה בערב החג
תגובה:
הקו הותקן ואף הוענקה הטבה כמחווה של רצון טוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה