פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגי שירו ונציג תיקונים שמזלזלים בעבודתם נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת הסערות החזקות שפקדו את יישובנו, נוקדים, נשבר עמוד הטלפון ואיתו הקו נותק. פנינו למוקד 166 ושם הבטיחו לנו שישלחו את נציג התיקונים. כמו כן הודיעו לנו שיש לו הרבה עבודה, הוא מגיע לאיזור רק בימי שלישי וכל זאת תחת אבטחה כבדה... אנחנו עושים כל יום את הדרך לירושלים וחזרה עם רכבים שממוגנים נגד אבנים ואילו הוא צריך אבטחה בסדר גודל כמו של רוה"מ...
חיכינו שבועיים והטכנאי לא הגיע. התקשרנו לשאול לשלומו וענו לנו שהוא עדיין עמוס...
התפלאנו לשמוע מהשכנים שהוא התקין להם קו נוסף ואף ישב איתם לשתות בטענה שיש לו הרבה זמן פנוי, בזמן שאנחנו ללא קו טלפון...
שבוע לאחר מכן הוא הואיל בטובו להגיע. כדי לחבר לנו את הקו מחדש הוא עשה חור מכוער בקיר וקדח את הארון שהיה מעברו השני של הקיר, בחוץ, ופגע במיכל שמן למנוע שנזל על כל תכולת הארון...
למען ההגינות עלי לציין ששבוע לאחר מכן קיבלנו שמן דומה, אך לא מתאים לסוג המנוע שלנו.
כשהתקשרנו להתלונן על עבודתו נציגי השירות התחמקו מלתת לנו את שמו. לאחר דין ודברים הועברה השיחה לאחמ"שית, שרונה, שהבטיחה לנו שהעניין יטופל, על אחריותה!
שרון עשה עבודה גרועה מאוד, משום שלאחר שבועיים החוט שוב נותק, כרגע הוא כמעט נוגע באדמה ומפריע לעבודת הביטחון השוטפת של החיילים שגרים בסמוך אלינו.
לדעתי בזק מנצלת את העבודה שיש לה מונופול על הקווים הנייחים, הוט לא מגיעה לאזורינו. כמו כן בזק מביעה את דעתה הפוליטית ע"י הטיפול המזלזל בתושבי גוש עציון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תציעו אתם... אני התייאשתי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה