פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק הוציאה אותי שקרן,,,,, נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב התחברתי לבזק מכיוון שאין לנו באיזור הוט לחיבור באינטרנט,ומה שיצא לי מבזק זה רק עילבון ועוגמת נפש משירות ומתיקון תקלה ומתשובה ששום חברה מכובדת לא תתן לעצמה את השקר הזה,בתאריך 12-2-07 נותק לי קו הטלפון והאינטרנט התקשרתי למוקד של WOW לבדוק את העניין והסבירו לי שיש שהעניין יטופל ורצו לשלוח לי טכנאי ובגלל שאני מטייבה "איזור ביטחוני" אמרו לי שיצרו איתי קשר לתאם טכנאי,וכרגיל לא חזרו,התקשרתי יום אחרי ע"מ לברר אמרו לי יגיע מחר אמרתי אין בעיה,ושוב לא הגיע חזרתי והתקשרתי וכאילו שאני לא מדבר עם אף אחד אין התייחסות לעניין חוץ מתמתין,אמרתי אין בעיה אני אמתין חודשיים אבל תגידו לי תאריך לפחות מתי מגיע הטכנאי,אחרי שבוע הגיע הטכנאי ואמר שהתקלה מורכבת וצריך ראש צוות,כי גנבו את הכבלים של הטלפון וזה יקח זמן עד שיטופל,והזמן הזה לקח להם כמעט חודש,חודש בלי טלפון,,,,אין לי תלונה נגד בזק כי בזק ידועה ומצטיינת ואלופה בהתחמקותה מהתקלות וזה לא הפעם הראשונה שעושה לי את זה,כל יום הייתי מתקשר פעמיים לבזק פעם אני ופעם אבא שלי,אחרי ששלחתי להם מכתב על השירות המגעיל שקבלתי בסוף כותבים לי במכתב שמאז שנרשמה התקלה "לא נתקבלה במוקד השיורת פניות חוזרות".........הגענו לשיא החוצפה שהוציאו אותי שקרן..בגלל זה הקלטתי כל שיחה ביני לבין בזק,ממה שהבנתי מתגובתם ששלחו במכתב על זה שלא נרשמה להם שום פניה זה אומר שהנציגים שלהם לא מתעדים את הפניות שהלקוחות פונים אליהם בזמן השיחה....ועל זה אני לא רוצה לדבר כי יש אנשים אחרים שיודעים את זה...אגב אני לא רוצה פיצוי כספי כי לא חסר לי כסף,,,,,אדגיש כי באותו יום שבזק תקנה לי את הבעיה דברתי איתם כמה פעמים ושוב חזרו ואמרו שלא דברתי,וההקלטות עוד לא פורסמו....
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות מינימלי של לקוח ויחס טוב,אני יודע שזה קשה לבזק אבל שישתדלו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה